Gå til innhold

Serier som aldri skulle vært laget!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH
Gilmore girls er det latterligste jeg har sett. Her er mor og datter beste venniner, de prater om alt som er vanlig for venniner å prate om tydeligvis. Ikke rent sjelden de prater om hvem de hadde seg med sist heller. I en episode jeg så fortalte dattera til mora at hun hadde hatt sex med en som var gift og som hadde en haug med unger....!!?

Hallo?? Er dette ett godt eksempel på mor-datter forhold i Usa? Det er MORA di for faen, du kan ikke si sånnt!

Tror jeg hadde satt ny rekord i holde på den hemmeligheten hvis noe lignende skjedde meg..

5358060[/snapback]

For det første. Fyren var like gammel som henne (eksen hennes faktisk) og hadde ikke en haug med unger. Såvidt jeg vet ikke en eneste en, faktisk. Og moren er bare 16 år eldre enn henne, og hun har vokst opp sammen med moren og bare hun, så at de har et åpent forhold er ikke rart i det hele tatt. LITT spesielt å avskrive en hel serie på bakgrunn av en enkelt samtale også.

Lenke til kommentar
Gilmore girls er det latterligste jeg har sett. Her er mor og datter beste venniner, de prater om alt som er vanlig for venniner å prate om tydeligvis. Ikke rent sjelden de prater om hvem de hadde seg med sist heller. I en episode jeg så fortalte dattera til mora at hun hadde hatt sex med en som var gift og som hadde en haug med unger....!!?

Hallo?? Er dette ett godt eksempel på mor-datter forhold i Usa? Det er MORA di for faen, du kan ikke si sånnt!

Tror jeg hadde satt ny rekord i holde på den hemmeligheten hvis noe lignende skjedde meg..

5358060[/snapback]

nei gud bedres, tenk å lage en serie som ikke er politisk korrekt. konsultere sin mor angående sitt eget seksualliv. gid av meg noe så vulgært. serien burde forbys.

Lenke til kommentar
Jeg mener LOST er no vrøl som aldri burde blitt laget. En miniserie med løsning hadde vært greit.

Ang. Gilmore Girls, dialogen mellom mor/datter alle/alle foregår i et unaturlig og syntetisk tempo. Blir kun latterlig i mine øyne.

5358370[/snapback]

Lost kunne vært sinnsykt bra om de bare hadde føyd til ti flere episoder til sesong 1, og SLUTTET DER! Nå gjorde de jo ikke det da, siden de har funnet ut hvor grovt mye de tjener på den nå utrolig utvannede idèen.

Gilmore Girls ja... Satan så latterlig. Mor og datter er bestevenner og dater samme folka. Forbanna amerikansk til gangs! :!:

Lenke til kommentar
Gilmore Girls ja... Satan så latterlig. Mor og datter er bestevenner og dater samme folka. Forbanna amerikansk til gangs! :!:

5358462[/snapback]

:nei: Det er bare 16 år mellom de, det er ikke så absurd, og jeg ser ihvertfall ikke hva som er amerikansk med det. Det er bare en vanlig serie om vanlige mennesker; kjenner du ingen jenter som har et nært forhold til moren? Jeg kjenner flere, spesielt de som vokste opp uten far.

Lenke til kommentar
[iC,30/12-2005 : 17:09]Gilmore Girls ja... Satan så latterlig. Mor og datter er bestevenner og dater samme folka. Forbanna amerikansk til gangs! :!:

5358462[/snapback]

:nei: Det er bare 16 år mellom de, det er ikke så absurd, og jeg ser ihvertfall ikke hva som er amerikansk med det. Det er bare en vanlig serie om vanlige mennesker; kjenner du ingen jenter som har et nært forhold til moren? Jeg kjenner flere, spesielt de som vokste opp uten far.

5358490[/snapback]

Såpass nære at de flere ganger krangler om hvem som skal date hvem?

Nei, jeg kjenner nok ingen jenter som er SÅ nære moren sin nei.

Lenke til kommentar

5358060[/snapback]

For det første. Fyren var like gammel som henne (eksen hennes faktisk) og hadde ikke en haug med unger. Såvidt jeg vet ikke en eneste en, faktisk. Og moren er bare 16 år eldre enn henne, og hun har vokst opp sammen med moren og bare hun, så at de har et åpent forhold er ikke rart i det hele tatt. LITT spesielt å avskrive en hel serie på bakgrunn av en enkelt samtale også.

5358267[/snapback]

Det du sier stemmer sikkert, jeg så bare den ene episoden uansett, var ikke noe for meg ( ja jeg vet damene ser bra ut men det er ikke grunn nok for meg å følge med videre.) Som Lord^ sa tidligere, dialogen er alftor falsk til å være troverdig og humoren sugde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...