Gå til innhold

Serier som aldri skulle vært laget!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser folk her nevner sesong 2 av LOST, men det hadde jo vært enda dårligere hvis sesongen aldri hadde blitt laget mtp den slutten som var i sesong 1.. Men at sesongen kunne vært mye mye bedre skal jeg være enig i..

Home and away og alt det mølet som går på tv2 om formidagene er ganske ille også synes jeg..

Lenke til kommentar
Under samme tak eller Full House som den så fint het.

Hatet den serien. Går ikke ann å lage noe sånt. Boring story til det gjenstår minst 5 minutter. Så får vi en "Family Tender Moment" hvor Danny tar seg av problemene.

5354490[/snapback]

Nå må du ikke glemme de flinke onklene da, som også tok seg av en del av de rørende prekenene på slutten av hver episode. ;)

Lenke til kommentar
Under samme tak eller Full House som den så fint het.

Hatet den serien. Går ikke ann å lage noe sånt. Boring story til det gjenstår minst 5 minutter. Så får vi en "Family Tender Moment" hvor Danny tar seg av problemene.

5354490[/snapback]

Ja det var ALLTID en "trist" bit i slutten da man fikk en moral og allting.

Lenke til kommentar
glamour(aldri sett en mer amøtørserie med så stor gammeltantevinkel som den serien) er så dårlig at jeg får fnatt

5347272[/snapback]

Haha, du sier no der. Bare gamle tanter som ser på det. Lurer på om den er noe populær i USA. Den virker jo rimelig low quality i forhold til andre amerikanske serier, men allikavel er det laget over 3000 episoder. :hmm:

Full House er en annen serie som ikke burde vært laget, moral prekenen er til å syte av.

Og hun der stygge Stephanie, ekle frøse munnen som bare står der å prater vas. *Grøss*. Bob Saget er en historie for seg selv, noen som har sett "Worlds funniest animals", eller hva det nå heter?! Bob Saget som programleder, UFF.

Star Trek kunne vi jo også vært forutenom, men uten den hadde det ikke vært noen Trekkies å se ned på. :p

Lenke til kommentar

7th Heaven.

FY FAEN!

Noe så jævlig har jeg aldri sett før. At den serien har overlevd så mange sesonger er for meg et mirakel.

Hvordan i helvette kan det være noen som helst underholdningsverdi i at den snille kristne familien koser seg, så skjer det noe fælt, så snakker de om det, så er ALT bra.

Moralsk søppel. Fy faen for en elendig serie. Gud bedre.

Så forferdelig moralsk og alt-går-bedre-nå-siden-vi-er-kristne-å-snakker-om-det. Jeg blir kvalm.

Nok en gang: FY FAEN for en elendig serie.

Edit: La meg legge til nok en gang hvor mye den serien suger.

Endret av Pasient-
Lenke til kommentar

Nå må dere skjerpe dere, 7th Heaven er ekstremt underholdende og velspilt. Spenningen er til å ta å føle på når tenåringsjentene går til pastoren for å få råd angående pubertale problemer. Og hva er vel bedre enn en storebror som sitter oppe og venter på deg etter du har vært på din første date?

Seventh Heaven er en slager på vorspiel her i gården. :)

Lenke til kommentar

Gilmore girls er det latterligste jeg har sett. Her er mor og datter beste venniner, de prater om alt som er vanlig for venniner å prate om tydeligvis. Ikke rent sjelden de prater om hvem de hadde seg med sist heller. I en episode jeg så fortalte dattera til mora at hun hadde hatt sex med en som var gift og som hadde en haug med unger....!!?

Hallo?? Er dette ett godt eksempel på mor-datter forhold i Usa? Det er MORA di for faen, du kan ikke si sånnt!

Tror jeg hadde satt ny rekord i holde på den hemmeligheten hvis noe lignende skjedde meg..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Sommerfugl - første norske serien som gikk på TV2 I believe... ble slaktet i filler, Tv2 sa i reklamen "avisene mente den var møkk og ga terningkast 1, se den selv, gjør opp din egen mening"

Syv Søstre, som var et resultat av at manusforfatterne trodde at en serie ble bra så lenge den var dypt tragisk og kun var fylt med sorg, blodskam, slemme tyskere i campingvogn og annen generell faenskap (og banning) I tillegg er den falske penbergensken til enkelte av skuespillerne serverer nok til å drive selv en relativt avbalansert person til vanvidd.

Norske situasjonskomedier a'la: Holms, Mot i brøstet, Hos Martin, Bot og bedring, (en serie på en radiostasjon jeg ikke husker hva heter) Karl og co. etc. Det er grenser for hvor mange ganger samme ordspill er morsomt.

De verste TVN seriene : Sister/Sister, Tvillingtrøbbel, Cooper og gjengen etc.

Stort sett alt som er laget av reality utenom Slankekrigen, og likte også Muldvarpen da jeg var liten. Det absolutte lavmålet der er de amerikanske reality seriene som "date my mom" "love cruise" og andre makkverk.

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar
Gilmore girls er det latterligste jeg har sett. Her er mor og datter beste venniner, de prater om alt som er vanlig for venniner å prate om tydeligvis. Ikke rent sjelden de prater om hvem de hadde seg med sist heller. I en episode jeg så fortalte dattera til mora at hun hadde hatt sex med en som var gift og som hadde en haug med unger....!!?

Hallo?? Er dette ett godt eksempel på mor-datter forhold i Usa? Det er MORA di for faen, du kan ikke si sånnt!

Tror jeg hadde satt ny rekord i holde på den hemmeligheten hvis noe lignende skjedde meg..

5358060[/snapback]

Jeg elsker Gilmore Girls, og synes åpenheten setter et fint eksempel.

Og Alexis kunne ikke vært hottere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...