Luchy Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 De fleste serier jeg synes aldri skulle ha vært laget er blirr nevnt. Når det kommer til amerikanske serier så blir jeg bare mer og mer frustrert. Hvorfor må de lage så mange sesonger? Vel jo, for å tjene penger såklart. Hver gang de lager en ny serie og den blir populær så lager de uttalige sesonger (Lost f.eks). Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Clueless De 7 Søstre Hos Martis Karl & Co Holms den serien som gikk på TvNorge med hun der lillesøstera til Britney Spears ..of den serien var meget meget tragisk Lenke til kommentar
tarcon Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Hotel Cæsar skulle aldrig vært lagd.. Det er værdens dårligste serie.. Må bare si at jeg missliker den sterkt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Hotel Cæsar er mitt verste mareritt...Finnes ikke noe verre.. 5348109[/snapback] Agreed. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Karl III var ikkje bra i det heile tatt og burde ikkje ha blitt laga. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Samtlige serier som omhandler tattoering (sp?), hogging av trær og kjøring av lastebil. Alt som går på MTV. Tenk så mye bedre TV kunne vært hvis verdensherredømme hadde tilhørt meg... Lenke til kommentar
Teria Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Holms, Hos Martin, Passions, Days of our lives, 7th heaven, Zoe, Date my mom, Glamour, iCarly, Hanna Montana, 7 søstre. Noen som husker The love boat? Husker ikke om den var dårlig siden det er så lenge siden, men jeg antar at den var helt skrekkelig dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå