Gå til innhold

Serier som aldri skulle vært laget!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

The Shield! Makan til dritt. For det første, så er det jo gørr kjedelig. For det andre, hvorfor i svarte helv**** må de filme så idiotisk? De zoomer jo så langt inn at man er 2 cm fra ansiktet + at de klarer jo ikke å holde kameraene i ro! Er det mulig? Skulle jo tro de sto på en båt midt i et uvær. Herregud, man blir jo sliten av å se på kameraføringen.

Lenke til kommentar

Hotel... Cæsar... :yucky:

Har prøvd å se en hel episode igjennom, men etter 4-5 minutter kommer en krypene trang til å rive ut øynene mine for å deretter helle syre ned i øyesokkelen.

Makan til sprut-kjedelig program aner jeg ikke. Greit nok, det er jo rimelig klassisk såpe som er ekstremt vanlig å finne på tv skjermen. Men det er noe spesielt med det programmet som framkaller er traumatisk smerte innerst i ryggmargen.

Nei, alle tv'er burde komme med en hotel cæsar sensur funksjon.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Glamour burde heller aldri blitt laget. Hvor mange episoder er det? Over 3000? De brukte jo 10 episoder for å gå gjennom en dør. Seriøst. Hver gang det skjedde noe så var episoden ferdig, og når den startet igjen, så sa de en setning så sluttet episoden og slikt holdt det på i sikkert noen måneder før man fikk vite hva som hadde skjedd.

Lenke til kommentar

Er redd jeg er en serie nazi.

 

Serier jeg ikke liker: Glamour (o.l.), Hotel Cæsar, O.C., One three hill og alle de der, mot i brøstet osv, Home and away, Lost, Prison Break (likte de første episodene tough), 24 (en sesong hadde vært nok), og diverse amerikanske serier TV-Norge har kjøpt.

 

Edit: Og seventh heaven, verre kristen moral serie skal du lete lenge etter.

Endret av Zenzen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
The Shield! Makan til dritt. For det første, så er det jo gørr kjedelig. For det andre, hvorfor i svarte helv**** må de filme så idiotisk? De zoomer jo så langt inn at man er 2 cm fra ansiktet + at de klarer jo ikke å holde kameraene i ro! Er det mulig? Skulle jo tro de sto på en båt midt i et uvær. Herregud, man blir jo sliten av å se på kameraføringen.

8716746[/snapback]

Kameramennene er ikke med når de planlegger innspillingen, så de må improvisere underveis. Det er derfor kameraføringer er så "stresset", og hendelser tidvis finner sted utenfor kameraet. Jeg synes dog det er en spennende stil, og er uenig i at The Shield ikke burde bli laget - den holder jevnt over høy kvalitet, selv om aktørene av og til oppfører seg så idiotisk at jeg nærmest får anfall i Tv-stolen. :wallbash:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...