Gunfreak Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 jeg fikk et helt annet forhold til Saget etter å ha sett the aristocrats Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 star trek , star gate alt oppi rommet tullet :!: liker ikke det jeg , har ikke sansen for det i det hele tatt så er veldig plagsomt at alle vennene mine liker det og prater om det uten jeg kan være med for jeg liker det ikke Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 vel, stargate er ikke så mye oppiromet da, mye av serier er jo på planeter. men det ble en del rom etterhvert i den serien også noe jeg liker Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Nesten alle tv-serier av reality ol. bortsett fra A-Team og The Simpsons (og Kanskje Malcolm i Midten) Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 The Shield! Makan til dritt. For det første, så er det jo gørr kjedelig. For det andre, hvorfor i svarte helv**** må de filme så idiotisk? De zoomer jo så langt inn at man er 2 cm fra ansiktet + at de klarer jo ikke å holde kameraene i ro! Er det mulig? Skulle jo tro de sto på en båt midt i et uvær. Herregud, man blir jo sliten av å se på kameraføringen. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 førte gang jeg har lest om en kar som ikke liker the shield Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Hotel... Cæsar... Har prøvd å se en hel episode igjennom, men etter 4-5 minutter kommer en krypene trang til å rive ut øynene mine for å deretter helle syre ned i øyesokkelen. Makan til sprut-kjedelig program aner jeg ikke. Greit nok, det er jo rimelig klassisk såpe som er ekstremt vanlig å finne på tv skjermen. Men det er noe spesielt med det programmet som framkaller er traumatisk smerte innerst i ryggmargen. Nei, alle tv'er burde komme med en hotel cæsar sensur funksjon. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Helene og gutta. Frask tenåringserie som går på tv2 sebra. Elendige greier. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 The Office US. Det er bare UK-versjonen som er bra. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Teletubies, eller hvordan det skrives. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Noen her som syns south park er bra?. Dette er kanskje litt motsatt av denne tråden her, men South park eier! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Det værste som er laget, må være flere av de seriene som går på TV-Norge/TV3, Spesielt I gode og onde dager, helt forferdelig Lenke til kommentar
Burn Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Gode og onde dager (days of our lives) e serien så e kjedlig og det skjer ikkje noe nytt, det kan gå 3 mnd mellom du ser på det og det handle fortsatt om det samme, rett og slett TRAGISK.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Glamour burde heller aldri blitt laget. Hvor mange episoder er det? Over 3000? De brukte jo 10 episoder for å gå gjennom en dør. Seriøst. Hver gang det skjedde noe så var episoden ferdig, og når den startet igjen, så sa de en setning så sluttet episoden og slikt holdt det på i sikkert noen måneder før man fikk vite hva som hadde skjedd. Lenke til kommentar
Howie-O Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 The Office US. Det er bare UK-versjonen som er bra. 8740207[/snapback] Helt enig. Den amerikanske verisjonen melker konseptet tørt. Som skaperne av den britiske serien sier, det ville vært galskap å lagd en ny sesong. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Vi kan vell være enige om at alle såpe-serier er noe piss. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Er redd jeg er en serie nazi. Serier jeg ikke liker: Glamour (o.l.), Hotel Cæsar, O.C., One three hill og alle de der, mot i brøstet osv, Home and away, Lost, Prison Break (likte de første episodene tough), 24 (en sesong hadde vært nok), og diverse amerikanske serier TV-Norge har kjøpt. Edit: Og seventh heaven, verre kristen moral serie skal du lete lenge etter. Endret 31. mai 2007 av Zenzen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 The Shield! Makan til dritt. For det første, så er det jo gørr kjedelig. For det andre, hvorfor i svarte helv**** må de filme så idiotisk? De zoomer jo så langt inn at man er 2 cm fra ansiktet + at de klarer jo ikke å holde kameraene i ro! Er det mulig? Skulle jo tro de sto på en båt midt i et uvær. Herregud, man blir jo sliten av å se på kameraføringen. 8716746[/snapback] Kameramennene er ikke med når de planlegger innspillingen, så de må improvisere underveis. Det er derfor kameraføringer er så "stresset", og hendelser tidvis finner sted utenfor kameraet. Jeg synes dog det er en spennende stil, og er uenig i at The Shield ikke burde bli laget - den holder jevnt over høy kvalitet, selv om aktørene av og til oppfører seg så idiotisk at jeg nærmest får anfall i Tv-stolen. Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Jeg klarer snart ikke mer av Hotel Cæsar.. jeg blir så kvalm.. jeg misliker den serien så grusomt... uff.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå