Krabba Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Jeg lurer litt på hvordan man fester en vifte i front med grill som vist på bildet under. må man feste den i klippset eller må man lagge til feste selv??? http://www.overklokking.no/cooling/enkeltv...nt_ublitz_1.jpg Jeg har et aopen hq08 maxi. Lenke til kommentar
dnort Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Du kan jo sjekke hvordan yummy har gjort det på hjemmesiden hans. Lenke til kommentar
Krabba Skrevet 6. september 2002 Forfatter Del Skrevet 6. september 2002 takk for svaret :smile: Lenke til kommentar
Krabba Skrevet 7. september 2002 Forfatter Del Skrevet 7. september 2002 hvor får jeg evt. tak i en fanduct da.. ? kabinettet buler litt framover.. det blir da et mellomrom mellom vifta og kabbiset... er det andre måter å gjør det på slik at jeg slipper dette mellomrommet..? ser litt dumt ut.. bedre med viften inntil kabbiset også med en list rundt.. som vist på den første linken, (er klar over at det ikke buler ut i fronten på det kabbiset...) takk for svar :razz: Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Fanduct får du kjøpt her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå