Fleksnes Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Da kom jeg endelig hjem etter jul, med nyinnkjøpt Saitek-tastatur, men lykken ble kortvarig. Hadde fra før av tilkoblet en Logitech G5-mus, samt Logitech extreme 3D pro-joystick, begge til hver sin USB-port. Når jeg så koblet til keyboard via USB, slutter musen å fungere. Har nå forsøkt alle slags forskjellige kombinasjoner med å koble de både i front, og bak, men det ender alltid opp med at musen slutter å fungere i det jeg forsøker å koble til enhet nr 3 (joystick). Restart hjelper ikke. WinXP SP2 / Asus A8N-SLI deluxe MB med siste chipset-drivere er installert, og i BIOS har jeg enablet alt som har bokstavene USB i seg Noen som har en idè hva som kan være problemet? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Kan det være at en av ledningene blir presset ut? (kanskje dårlig forslag) God Jul. Lenke til kommentar
skeletor_ Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 og i BIOS har jeg enablet alt som har bokstavene USB i seg Kanskje du har enablet noe som gjør at ikke alle USB'ene virker som de skal? Lenke til kommentar
skeletor_ Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 og i BIOS har jeg enablet alt som har bokstavene USB i seg Kanskje du har enablet noe som gjør at USB-portene ikke fungerer som de skal? Lenke til kommentar
Fleksnes Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 I BIOS er følgende verdier satt: USB Controller Enabled USB 2.0 Controller Enabled USB Legacy support Enabled Lenke til kommentar
Fleksnes Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 *Bump* Kan jo legge til at jeg har SP2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå