chadwill Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Hvordan bør man gå fram for å få sponsorer til en worklog/prosjekt? jeg ser det er mange som har blitt sponset med ganske mye, bare lurte på hvordan dette gikk til.. sikkert mange som lurer på dette.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Jupp, og det er derfor det finnes en sticky for dette: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=383424 Men greit nok, ny på forumet. Var vel ikke noe bedre sjæl! Velkommen til det djevelske dynastiet.. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Velkommen til forumet! Jeg vil vel anbefale deg å skrive en egen mail, når du har øvd deg noen ganger Syns det er mye bedre, da blir det litt mer personlig. Jeg brukte den malen som er i sticky'n der noen ganger, helt ypperlig! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Naturligvis, malen er vel mer som noen "retningslinjer" (sitat fra Pirates of the et eller annet).. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Velkommen på forumet. Bruk malen, men helst rediger den så den passer bedre til din personlighet, og husk på å altid vært høflig! PS: Stemmer det Glisevask, en mal er bare rettningslinjer, ikke regler (Pirates of the Carribean, eller piratene fra karribønna som jeg også kaller den ;p ) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Høflighet er alfa omega. Og det å fremstå som en seriøs person. Skrivefeil, en hau av uttropstegn, smileys osv. er ikke akkurat det du skriver i en slik mail. Dessuten må du begrunne godt hvorfor de skal sponsa akkurat deg, for grunnen til at nettbutikker o.l. sponser er jo for å få noe (reklame som regel) tilbake. Om de ikke får det er det jo ikke noe tess. Og om du har et godt prosjekt med mange visninger her på HW er det meget god reklame som de faktisk har betalt ganske lite for. Mange har også begynt å tilby reklameplass på kabinettet om det skal delta i konkurranser, på LAN osv. Ta Bizardo's Bender-mod! Den er jo avbilda i en hau av blader og på nettsteder. Om det f.eks. hadde stått en Komplett.-no logo på Bender hadde det jo vært ENORM reklame! Med andre ord, du må ha et godt prosjekt og helst noe å referere til for å få spons/god spons. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå