choffo Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Under har jeg kommet frem til et javascript som finner IE, Netscape og opera, og som veksler mellom 3 forskjellige .css filer ettersom hvilken browser brukeren har. Det jeg lurer på er hvordan jeg setter opp at de som ikke har noen av disse browserne, tar i bruk other.css. Klarer noen hjelpe meg med dette? <script language="JavaScript"> browser_version= parseInt(navigator.appVersion); browser_type = navigator.appName; if (browser_type == "Microsoft Internet Explorer" && (browser_version >= 4)) { document.write("<link rel='stylesheet' type='text/css' href='ie.css' />"); } else if (browser_type == "Netscape" && (browser_version >= 4)) { document.write("<link rel='stylesheet' type='text/css' href='netscape.css' />"); } else if (browser_type == "Opera" && (browser_version >= 4)) { document.write("<link rel='stylesheet' type='text/css' href='opera.css' />"); } </script> Lenke til kommentar
???????? Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Har kommet frem til? Vil det si at du har skrevet den selv? I utgangspunkter burde en else på slutten fikse det problemet, men hvis du har skrevet det selv så antar jeg at du har testet det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå