e321 Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) Hvor kan jeg få tak i gratis accapella filer(vokal mao.) ? Må være noen som vet om noen nett sider med dette på? Trenger noen vokal samples som varer mer enn 0:02 og 3ord liksom Takker for svar, Mvh Espen Edit: Se nedenfor for forklaring av HVA accapella er og betyr.... Endret 28. desember 2005 av e321 Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Kan du ikke skrive litt mer utfyllende (gjerne med linker) og mindre "jeg forventer at en ekspertise venter på meg som vet hva dette betyr-fakta"? Lenke til kommentar
e321 Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) Kan du ikke skrive litt mer utfyllende (gjerne med linker) og mindre "jeg forventer at en ekspertise venter på meg som vet hva dette betyr-fakta"? 5346519[/snapback] hmm...ehh, joda Accapella er vokal som er skilt ifra resten av sangen. Altså det som jeg leter etter er en lyd fil med vokal på som er lenger enn en vanlig vokal-sample(altså lenger enn 2-3ord som synges) Linker er det jeg lurer på om noen andre har... Mvh Espen Endret 28. desember 2005 av e321 Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) Dårlig med linker her i gården, men det finnes jo sånne steder som selger musikk da - tør jeg anbefale The Real group og Rockapella? Piratkopiering er jo selvsagt utelukket... Men legger ved en liten sang jeg har laga sjæl aCapella Endret 28. desember 2005 av Lapette Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Hadde forresten en sang til her og Meg og kameraten min som synger - er bare semi-acapella da, beatbox i tillegg til enkel komp og trommer. Bleh. Men soloen er jo daudandes tøff da Ikke selg dette til noen er du grei;) Spilt inn i mitt eget studio Lenke til kommentar
e321 Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) Takk skal du ha... Skal høre når jeg kommer på min egen pc Hvis noen andre har linker eller noe å komme med, så bare fyr inn ! EDIT: skal ikke selge noe til noen, nei..hehe, stays on min sin harddisk Mvh Espen Endret 28. desember 2005 av e321 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå