zeLL91 Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Hei lurer på ossen kontakt det er for viftene på Sunbeam Rheobus Bildet på microplex sin side ser man at det er 3 Pins, men har sett i et par worklogs at det er en veldig "rar" kontakt Dette fikk meg til og lure, så er det noen som kan bekrefte eller ta bilde bak på sin Rheobus? MvH zeLL Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Kan hende de mener at det er en "rar" kontakt inn til rheobus'n.. Så det tror jeg ikke skal være noe problem! Lenke til kommentar
chase Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 På den som er sølv er det kontakter som gjr at du må klipppe ledningene til viftene og skru på ledningene, mens på den svarte er det 3 pins Det er den erfaringen jeg har fått i hvert fall Petter Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Det er 3pins kontakter. Molex for strøm, 3pins for viftene. Har den selv i svart Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Har den også i svart, nydelig Det er på en annen rheobus at du må klippe av ledningene på viftene, se i snekkern sin worklog, et Yeon Yang kabinett (Korrekt meg hvis jeg sier no fiel her nå ) Lenke til kommentar
zeLL91 Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2005 Ja det er snekkern sitt i workloggen som er rar... da gidder jeg ikke kjøpe det asso, tar ikke sjans på og begynne og klippe i vifteledningene... Lenke til kommentar
TB9 Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 bumper fordi det er aktuelt for meg. forskjellen på tilkoblingene (koblingsrekke og 3pins) er vel forskjellen på rev2 og rev3 ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå