El Matador Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Enkelt og greit: Hvilke varer tror du selger best på qxl.no? Kunne tenke meg å begynne å selge litt, men er litt interessert i å vite hvilke produkter dere tror selges som varmt hvetebrød på qxl.no Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Er vel bare å sjekke litt hva som får flest bud. Selv ville jeg tippe elektriske ting, som er i stand. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2005 Er vel bare å sjekke litt hva som får flest bud. Selv ville jeg tippe elektriske ting, som er i stand. 5348274[/snapback] Joda, jeg har jo det, men jeg tenker mer i lengden liksom. Lenke til kommentar
olaberg Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Er ikke helt sikker på hva som selges mest av, men pocketbiker tjener man masse på vis man importerer fra kina... Vis man importerer 10stk pocketbike til 600kr stk. kan man selge dem for 2000kr pr stk. i Norge. Man tjener rått på det, men man må passe seg for hvem man velger å importere fra. Noen kan være useriøse selgere som bare er ute etter penger. Er mulig frakten av pocketbikene kommer i tillegg til prisen... Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Er det noen her som noen gang har importert? Hvem er det best å importere fra, har dere noen tips? Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 På Qxl har de hefter som de selger for 50 ,- over hvor du kan importere fra. Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Jeg vil ikke bruke penger på sånne Er det noen her somhar kjøpt sånne eller? Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Tror det er en eBook du får når man kjøper sånt. Mange som sikkert har sånne. Eller still spørsmål til en som ser ut til å selge varer om hvor han importerer fra Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 Jeg vil ikke bruke penger på sånne Er det noen her somhar kjøpt sånne eller? 5352984[/snapback] Jeg selger slike Ligger ikke ute i øyeblikket. PM så skal du få en vennepris Lenke til kommentar
olaberg Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 her er en link til en importside der du kan sende søknader til agenter rundt om i verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå