brsseb Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Huff..siden det er romjul- og (snart) januarsalg tok jeg en tur innom Dell sine sider for å se etter kampanjetilbud. Kom raskt over dette: http://www1.euro.dell.com/content/topics/t...dhs1&l=no&s=dhs Dette må da være en fin demonstrasjon hvordan man IKKE bør presentere kunden med webtilbud..barnslig og uproft.. (er helt i transe av den bakgrunns-"musikken" nå... :|) Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Var det så ille da? Har sett værre reklamer (hadde ikke på lyd, riktignok). Den der "Hvis du vet hvor du har vondt, hvorfor behandle hele kroppen" synes jeg er et værre eksempel på hvordan man ikke skal presentere et produkt. Jeg har intet annet enn avsky for det produktet nå :!: Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Var det så ille da? Har sett værre reklamer (hadde ikke på lyd, riktignok). Den der "Hvis du vet hvor du har vondt, hvorfor behandle hele kroppen" synes jeg er et værre eksempel på hvordan man ikke skal presentere et produkt. Jeg har intet annet enn avsky for det produktet nå :!: 5350642[/snapback] Var ikke den verste reklamen nei....BTW den TV-reklamen du snakker om nå er vel en smertestillende krem, har brukt den i hele sommer og den funker faktisk. ihvertfall hvis du har vondt i beina, knerene, albue osv. Frankie Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 hehe..fikk 30% avslag.hehe Lenke til kommentar
Dr. Phil Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Spillet var greit nok det, men "tilbudet" var jo ikke av aller beste sort... F.eks kostet dette kortet 1.600,- med 30% rabatt: http://deal.no/produkt.cfm?id=82313 Lenke til kommentar
coban Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Hehe, skulle akkurat til å nevne det 2GB minnekortet:) Man kan få et 2GB ultra på Lefdal til samme prisen. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Helt greit, men ble ikke imponert! Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 fekk 30% jeg og. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 fekk 30% jeg og. 5353855[/snapback] Stolt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå