31137 Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) Har en meget gammel Acer pc som jeg må ta av skjermen for å få limt en liten sprekk i hengslene. Finner ikke noen manual for å åpne den på nett. Så jeg prøver uten noen manual. Har skrudd ut alle skruene, men funderer litt på tastaturet. Er vant til å fjerne tastaturet, men er litt usikker på dette. Finnes det løsninger på bærbare hvor man slipper å fjerne tastaturen for å åpen PC'en? Edit: Fikk åpnet den til slutt.. Var bare et annet deksel som måtte av først.. Edit: Emnetittel endret.. Endret 29. desember 2005 av 31137 Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Har en meget gammel Acer pc som jeg må ta av skjermen for å få limt en liten sprekk i hengslene. Finner ikke noen manual for å åpne den på nett. Så jeg prøver uten noen manual. Har skrudd ut alle skruene, men funderer litt på tastaturet. Er vant til å fjerne tastaturet, men er litt usikker på dette. Finnes det løsninger på bærbare hvor man slipper å fjerne tastaturen for å åpen PC'en? Edit: Fikk åpnet den til slutt.. Var bare et annet deksel som måtte av først.. 5346190[/snapback] Du, skriv *LØST* på emnetittelen.. Rediger første post, skift tittel.. Hadde blitt så mye lettere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå