wilai Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Å hvor finner jeg da de kortene, finner dem bare i PCI-e jeg.... 5374133[/snapback] hørt om prisguide her? her Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Selv om mange ikke liker det, er nettbutikkene ganske tomme for kort for AGP bus. Så blehnda har et poeng, prisguiden er mangelfull. Et kort som er nytt og for AGP er dette kortet. En tuselapp mere enn et 6600GT kort, men jeg tror at det er (mellom de to kortene) mest for pengene. Det vil være spillprodusentene som avgjør hvor lang tid det tar før vi må ut og handle nytt HW. Så hva som er fremtidsrettet er ikke lett å svare på. Man kan ane noe ved å se bakover og huske etter hvor fort ting forandrer seg. Lenke til kommentar
Rufati Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 orker ikke lese igjennom alt for å se om noen har kommet meg i forkjøpet. Men kjøp deg et 6800 ultra agp brukt, og ha det frem til du gjør en overgang til pci-e. Lenke til kommentar
blehnda Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg har sett meg litt rundt, og vurdert å kjøpe meg ettGeFORCE 6800GX 256MB AGP Men er det noe for meg, det er jo en go del rimeligere og da så da vil jeg vite... er dette et godt skjermkort til gaming? kjører Nfs:MW og Quake 4?? Takk for alle poster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå