ATI vs GeForce Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Takk! Men jeg kan legge til en siste ting: For noen uker siden satt jeg på denne PCn: AMD XP 1,5ghz 756MB SD-RAM Samme skjermkort som nå... Da kjørte jeg BF2 på medium, det hakket masse på high. Men ikke med de nye delene! Lenke til kommentar
formann Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Takk! Men jeg kan legge til en siste ting: For noen uker siden satt jeg på denne PCn: AMD XP 1,5ghz 756MB SD-RAM Samme skjermkort som nå... Da kjørte jeg BF2 på medium, det hakket masse på high. Men ikke med de nye delene! 5358031[/snapback] La det ligge lillegutt ... du er blind og du har verdens raskeste skjermkort. Vi skjønner såpass nå. Et råd for fremtiden ... tenk deg godt om før du skryter av middelmådig hardware på et HW-forum som består av erfarne HW-freaker. Det er ikke for å være ekkel, men jeg liker ikke å gå rundt grøten heller. Du har en veldig kurant maskin som absolutt er verdt pengene, men la det ligge der. Ikke mas noe mer om framerates på "bånn guffe" Om ett år er du PRO sett i forhold til resten av klientellet her, så bruk tiden fornuftig. Sug til deg all den info du klarer, og ha det gøy underveis Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Jeg skjønner sterkt at dere ikke tror meg. Sikkert litt kjipt for noen med uber GTX å høre at en med 6600GT kjører på samme grafikk Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 du gir deg ikke du ATI vs Geforce Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Nei jeg gir meg overhodet ikke! Jeg skal ikke stå her å høre pisspreik fra noen. Jeg er den som sitter forran denne PCn. Og jeg lyger ikke! Jeg HATER personer som lyger og skryter av sin fake PC så en sånn person er jeg ikke! Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Jeg gir meg nå også. Du vinner Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Og jeg lyger ikke! Jeg HATER personer som lyger og skryter av sin fake PC så en sånn person er jeg ikke! 5360724[/snapback] Nei naturligvis er du ikkje det. Det kan jo vennen din Alexander bevitne Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Jeg kan få han til å lage en hardware prfil her så han kan si det! Så kan dere vel også se om det bare er jeg som har laget en ny... Men det er nå deilig! Betale 1800kr for å kjøre BF2 på high Ah det er livet... Aner vi litt sjalusi i svingene her Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Du påstår at grafikkortet ditt gjør noe som alle med litt peiling veit at det kortet ikkje er i stand til å gjøre, uansett CPU. Men det er greit det, bare fortsett å påstå det. Men ikkje forvent å bli tatt alvorlig, eller møtt med respekt. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 (endret) Kanskje jeg har fått en feilvare? Men jeg trenger ikke å sitte her å bevise noe for dere jeg.. Men jeg kan si at det sliter med å kjøre COD2 på high... Men herregud da! Er det ikke bare å dra inn årene og slutte å være så sta? DET GÅR FAKTISK ANN!!!!! Endret 31. desember 2005 av ATI vs GeForce Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Hvor er moderatorene når du trenger dem? Trådstarter hadde et spørsmål som kunne være greit å høre synspunkter på. Synd at det hele ble en krangel av det hele. Men herregud da! Er det ikke bare å dra inn årene og slutte å være så sta? DET GÅR FAKTISK ANN!!! Men må si at slutten er et punktum verdig. Lenke til kommentar
idos Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Til trådstarter. Dersom du vil forlenge livet til din nåværende PC noe mer en "noen få måneder" så bør du gå for 6800 eller X800/850 serien. det er ikke uvanlig at folk får gode FPS i spill med dårlige kort. (aka forrige generasjons middelklasse kort). Dette er fordi driverne er satt til Performance. Og at disse innstillingene overstyrer de man setter i spillet. (Det var et eksempel på dette i en annen tråd som het noe i duren 6800 og HL2. Alt var på max i spillet men driverne overkjørte dette og AA og AF var sett til av m.m Jeg har selv et x800 pro vivo som er softmoddet til xt pe og ligger på ca 30 til 40 fps med drivere sett til beste innstillinger. (har også AMD64 3000+ litt klokket. Tilsammenligning får jeg 64xx i 3dmark05. Lenke til kommentar
blehnda Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Til trådstarter.Dersom du vil forlenge livet til din nåværende PC noe mer en "noen få måneder" så bør du gå for 6800 eller X800/850 serien. det er ikke uvanlig at folk får gode FPS i spill med dårlige kort. (aka forrige generasjons middelklasse kort). Dette er fordi driverne er satt til Performance. Og at disse innstillingene overstyrer de man setter i spillet. (Det var et eksempel på dette i en annen tråd som het noe i duren 6800 og HL2. Alt var på max i spillet men driverne overkjørte dette og AA og AF var sett til av m.m Jeg har selv et x800 pro vivo som er softmoddet til xt pe og ligger på ca 30 til 40 fps med drivere sett til beste innstillinger. (har også AMD64 3000+ litt klokket. Tilsammenligning får jeg 64xx i 3dmark05. 5361925[/snapback] Vil dette her være noe for meg? Gainward Geforce 6800GT Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Vil dette her være noe for meg?Gainward Geforce 6800GT 5367953[/snapback] Det er absolutt noe av det bedre du kan sette i din PC. Lenke til kommentar
blehnda Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Vil dette her være noe for meg?Gainward Geforce 6800GT 5367953[/snapback] Det er absolutt noe av det bedre du kan sette i din PC. 5368474[/snapback] oi.... sry en feil link .. skulle ha AGP8x jeg visst... men på linken er det visst PCIe sry posten! Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 det er IT ingen ting er fremtids rettet alt du kan er å leve i nuet. ikke spare til noe smo du vet kommer for så når det kommer så spare litt til til noe bedre og til slut spare deg til fant. hopp rett i det og gjø det du har lyst på pris og kvalitet henger som oftest sammen Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 For å svare litt til trådstarter så er et 6800GT eller 6800NU eller lignende nok til den prosessoren. Har samme specks som han men 6800Ultra skjermkort og f.eks. Quake4 gikk "bra" på 1024x768 High med 4xAA og 4xAF. FPS ligger på 60 med dropp helt ned på 11 når det går varmt for seg. Prøvde i begynnelsen på Ultra High med de andre instillingene likt og endte med 0,2 FPS (et bilde hvert 5. sekund) Var jo ikke noe tvil om hva som bremset her. Farcry går derimot glimrende med et slikt kort. Personlig blir det ny innmat i kassa med 7800 skjermkort når nye penger skal brukes på HW. Lenke til kommentar
blehnda Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Hva er foreksempel best av Gainward GeForce 6600GT 256MB GDDR3, AGP8X og Radeon x800 Pro 256 Endret 2. januar 2006 av blehnda Lenke til kommentar
wilai Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Noen som har peiling på noen AGP8x-kort som ville gjort susen 5373972[/snapback] Les den posten oppføre deg!! For å svare litt til trådstarter så er et 6800GT eller 6800NU eller lignende nok til den Lenke til kommentar
blehnda Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Å hvor finner jeg da de kortene, finner dem bare i PCI-e jeg.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå