KnutIvars Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Det er et asus Gf4Ti4400 kort. Hvordan får jeg lest av temp ? har winXP. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Hvis kortet ikke har innebygd måler, er det nok bare å finne frem termometeret. Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 7. september 2002 Forfatter Del Skrevet 7. september 2002 Har hørt at alle asus kort skal ha det... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Quote: Den 2002-09-07 19:47, kiskogl skrev:Har hørt at alle asus kort skal ha det... Det hadde jeg også hørt da jeg kjøpte Asus Ti4200 kortet mitt. Har ikke funnet noe temp der nei:( Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 temp måleren er der den, bare det at du må ha et spesielt program til å vise den... Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 8. september 2002 Forfatter Del Skrevet 8. september 2002 som f.eks ... ? Lenke til kommentar
555 Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 det fulgte med program for temp avlesning på mitt asus gf3 tl200. men jeg kunne se temp og gpu VCore i sisoft Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 trenge og et sånt prog til temp avlesing av GPU... kor finne eg et?? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Det ligger et sånt program på CD platen som fulgte med grafikkortet. Husker ikke hva det heter, men det ligger der. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 må no vel gå ann å laste d ned! kjøpte retail og fekk ikkje me noke cd me masse fancy stuff på eg :< Lenke til kommentar
steinih Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Hvis det er temp måler på det Asus kortet, og du kjøpte retail, skal det følge med et program som heter Asus Probe el.l til avlesning av temp. /steinih :smile: Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Finnes der en temp sensor på creatives GF4 Ti4600? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Jeg har som sagt Asus Ti4200, og det fulgte med et program for å lese av tempen. Det sto også i manualen at hvis kortet ikke hadde tempmåler, ville ikke denne funksjonen være tilgjengelig (som jo er logisk). Tempmåleren i programmet går ikke an å trykke på, den er "grået" ut. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Quote: Tempmåleren i programmet går ikke an å trykke på, den er "grået" ut. Prøvde å installere, men fikk det samme som deg. Så kanskje det ikke går å måle temp. på ASUS GF4 Ti4400. Lenke til kommentar
Newbieman Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Quote: -------------------------------------------------------------------------------- Tempmåleren i programmet går ikke an å trykke på, den er "grået" ut. -------------------------------------------------------------------------------- Prøvde å installere, men fikk det samme som deg. Så kanskje det ikke går å måle temp. på ASUS GF4 Ti4400. -------------------------------------------------------------------------------- Jeg har også samme problem... så jeg vet ikke jeg heller... Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Jeg mener å huske det bare er "delux" utgavene av asuskortene som har temperatur sensor. (I de utgavene som også inkluderer 3D briller). Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Tror byggern har 100% rett. Har prøvd flere ASUS kort (Pure) Og der er det feltet greyed out ja. Litt synd det ,men jeg har 2sensorer her som jeg skal feste på CPU og på GPU. Bygger en bryter for og switche mellom de da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå