glx-rider Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 GK allmenn, GK elektro og VK1 elektro.. Begynte lærlingtiden nå i sommer. Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 GK - Medier og kommunikasjon VK1 - Medier og kommunikasjon VK2 - Lærling (Medie grafiker og webdesign/utvikling) Videre: Få både studie og yrkeskompetanse. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 VK1 Automasjon. Grubler på og gå ROV(Udnervannsoperasjon) etter Vk1. 5346043[/snapback] Undervannsopperatør er det vell det heter.. VK1 automasjon på meg også.. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) Fullført allmennfaglig. Ex Phil, samt noe annet tjafs tatt her og der Utdannet signalmann Gått SIS1 kurs (Hva som før var kjent som marinetelegrafist kurs) samt litt av hvert av annet tjafs (instruktørkurs m.m.) i regi forsvaret. I tillegg er jeg fullt utdannet innen bleieskifting og oppdragelse av små barn (nei ikke kun med tanke på moderator jobben ) Jobber som sambandsmann på fregatt. Endret 28. desember 2005 av Dotten Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 har godt: gk Elektro gk Mekanisk går nå: vk1 anleggsmaskinfører Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Bachlor Elektroingeniør innen teleteknikk får jeg til sommern. så er det videre på master innen nettverksadministrasjon tenker jeg. Hvis ikke spill utvikler Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Jeg har følgende formell utdannelse: VK 2 ØA (Økonomisk administrative). Ex. Phil Ex. Fac Historie grunnfag og mellomfag ( hadde ikke bachelor grad når jeg tok det). Halvt års studium på årsenhet i kristendom. (Kris 1001, Kris 1002 og Kris 1223 tror jeg det var.) Et 10 vektall studium innen informatikk og samfunn. Nå holder jeg på med rettsvitenskap ved UiO. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå