Gå til innhold

Honnør fra VG? Hva kan jeg "kreve"/forvente?

SvennAndre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du problem med å få betalt nok pengar, klag til PFU. ( www.pfu.no )

Det er forresten lite sannsynleg at du får 8000. Du får ihvertfall mykje meir enn eit Flax-lodd. Kontakt PFU først, for å høyre veiledande sum for kva du kan få.

Eg hadde ei liknande episode med ein bekjent som var i Oslo. Han tok eit bilete av politiet som brakk beina til ein narkoman. Dette fekk han 5000 for, trur eg.

Lenke til kommentar

Okay, nå er det blitt vanlig uke igjen, og har enda ikke hørt no fra VG angående noe.. Men jeg gir meg ikke på dette! Sendte mail til PFU, www.presse.no, og spurte hva de kunne tenke seg, men ikke fått svar. Regner med å få svar iløpet av dagen idag, eller morgendagen.

Etter det, hvis VG enda ikke har tatt kontakt, ringer jeg dem og hører hva som skjer..

Kommer ikke til å la dette bare dø ut og la VG få gratis førstesidestoff og innhold på siden dems på nett!

:thumbup:

Lenke til kommentar

Jupp, da ringte jeg VG nå, og fikk snakke med hyggelige folk. Han sa det at minstehonnør for bilder uansett, er 1300,- og at det blir tillegg hvis det var på nett. Men han skulle ringe meg tilbake på mandag, så vi får se.

Nevnte 3k, at folk har snakket om det, og det ble ingen protester hvertfall. I like :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...