Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Kanskje du kan bruke dusøren til å betale de programlederene som kanskje får sparken Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 Haha, nåja, får de sparken er det vel egentlig dems skyld... Jeg var bare en litt årvåken seer med TV-kort.. Men, er det forsent å ringe dem nå? Døgnrytme eksisterer ikke.. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Har du problem med å få betalt nok pengar, klag til PFU. ( www.pfu.no ) Det er forresten lite sannsynleg at du får 8000. Du får ihvertfall mykje meir enn eit Flax-lodd. Kontakt PFU først, for å høyre veiledande sum for kva du kan få. Eg hadde ei liknande episode med ein bekjent som var i Oslo. Han tok eit bilete av politiet som brakk beina til ein narkoman. Dette fekk han 5000 for, trur eg. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 Takk for tipset! Da tar jeg kontakt med dem, men siden funker ikke? pfu.no altså. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 PFU har tydelegvis bytta heimeside. Den nye no er www.presse.no Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 Ah, se der ja. Så da er det bare å legge frem saken for dem, og spørre hva jeg kan forvente? Takk for hjelp! Lenke til kommentar
~Joakim~ Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Informer oss om hvordan det gikk da! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 Det skal jeg selvfølgelig gjøre Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 hah, bra gjort x] Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Okay, nå er det blitt vanlig uke igjen, og har enda ikke hørt no fra VG angående noe.. Men jeg gir meg ikke på dette! Sendte mail til PFU, www.presse.no, og spurte hva de kunne tenke seg, men ikke fått svar. Regner med å få svar iløpet av dagen idag, eller morgendagen. Etter det, hvis VG enda ikke har tatt kontakt, ringer jeg dem og hører hva som skjer.. Kommer ikke til å la dette bare dø ut og la VG få gratis førstesidestoff og innhold på siden dems på nett! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Høres bra ut... Nysgjerrig på hvor mye du får.. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Har bildet vært på trykk? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 ja, det ble lagt ut på nettet og i avisen (tror penisen var sensurert da) Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 jeg vil vite hvoran det gikk ! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Okey, har enda ikke hørt noe fra verken VG eller www.presse.no .. Hva burdte jeg gjøre? Noen ideer? Ser for meg at neste steg blir å ringe VG? Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Eller så kan du ringe Dagbladets tusentips og fortelle om hvor sjofle menneskene i VG er. Vips så har du penger og hevn i en å samme pakke. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Ser ut som slaget er tapt, du tapte Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Dr.Ittsekk: spørs det ja, DB og VG er vel bitre fiender. notarget: tapt? hah! Aldri! Dette skal nok vinnes du Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Ser ut som slaget er tapt, du tapte 5388197[/snapback] Nei. Han har krav på pengar, og dette er det ikkje VG kan forandre noko på. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Jupp, da ringte jeg VG nå, og fikk snakke med hyggelige folk. Han sa det at minstehonnør for bilder uansett, er 1300,- og at det blir tillegg hvis det var på nett. Men han skulle ringe meg tilbake på mandag, så vi får se. Nevnte 3k, at folk har snakket om det, og det ble ingen protester hvertfall. I like Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå