SvennAndre Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Var så "heldig" her om natta når jeg satt å så på Mess-TV på TVNorge. De modererer jo alt som skal ut på skjermen, av innsendte MMS bilder etc. Så gjorde de en liten glipp, og la ut et bilde av en mannlig eregrert kjønnsorgan. Dere skjønner hva jeg mener.. Jeg tok da med mitt splitte-nye TV kort bilde av skjermen, og filmklipp og sende SMS inn til VG, da jeg vet at de liker å "plukke" på mess-tv, og har skrevet mye om tabbene dems fra før.. Gjorde dette mest på skøy, og regna ikke med at det skulle skje noe mer. Men dagen etterpå ringer VG meg, og spør litt om ditten og datten. Jeg får en mail, sender inn bildet, og får vite at jeg kan få noe honnør. Neste dag (idag) ble det lagt ut på VG-nett (link). Det trodde jeg var alt som kom til å skje, før jeg får vite (av vågebu her på hw) at det har kommet i dagens VG, og faktisk er på framsiden(link) Hva kan jeg forvente/kreve å få i honnør? Det er mitt bilde som er brukt både i VG'en idag og på artikkelen på nett og jeg som tipsa VG om det.. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Krev 10000kr, hvis ikke saksøker du jævlene. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 (endret) Hmm, 10.000 er vel å ta litt i 3000 høres veldig bra ut ja, men kan jeg _kreve_ det? Si at jeg SKAL ha 3k? Lanka, joda, ville gått for tusentipset hadde jeg bare tipset om det.. Men de har brukt/trykket et bilde som jeg eier, og det vil jeg ha penger for Endret 27. desember 2005 av ThaAndre Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Vær litt anstendig. Si at du trodde målet var å gå inn med 1000-krs tipset. Og hvis de prøver å lure deg deg md en t-skjorte så sier du : Hva? nyheten prydet førstesiden jo!! Og vær litt sur =P Du får nok dine 1000 kr. 10.000 er altfor mye for en nyhet som tar opp 5cm*5cm på dagens VG Lenke til kommentar
sixx Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 gå i sak jeg fikk t-shorte og sekk for å komme på tredjeplass i matpakkekonkuransen til VG Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Litt dårlig bilde, med det står at det beste tipset i måneden blir honorert med 10000,-, men flere tipsere blir honorert med 1000,- + flaxlodd. Husk: VG beskytter alltid sine kilder! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Hvis jeg ikke tar helt feil har VG (papirutgaven) en kåring hver mnd hvor et tips blir tildelt 10.000 kr, mens noen (ca 10?) får 1000 kr. Stemmer ikke dette? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 Joda, det tror jeg stemmer.. Men det er vel bare for tips? Hadde jeg sendt en sms, og skrevet det, print ok, men jeg har gitt fra meg både bilde og videoklipp, dog, tror bare bildene ble brukt.. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Vær Sta, Andre! VG kan være tøffe å knekke, men er du hard som en stein så får du nok et brukbart utbytte av den "handelen". Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Jeg fikk også beskjed om at jeg skulle få tilsendt en liten "oppmerksomhet" etter at jeg tipset dem om en sak. Det er vel 3 år siden nå, og jeg har ennå ikke mottatt noe. Så ikke forvent deg noen ting. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Jeg fikk også beskjed om at jeg skulle få tilsendt en liten "oppmerksomhet" etter at jeg tipset dem om en sak. Det er vel 3 år siden nå, og jeg har ennå ikke mottatt noe.Så ikke forvent deg noen ting. 5353102[/snapback] Du som lærer Herr.Solberg bør vite at du ikke skal vente med å få noe (Lekser). Du må klage .. Jeg hadde rett og slett freaket ut hvis jeg ikke hadde hørt noe. Penger kan komme godt med. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 Hmm, foreløbig høres det rett ut det T-solberg sier, siden jeg ikke har hørt noe som helst enda.. Vurderer å ringe dem i morgen før det går for lenge, men any ideas til hva jeg skal si dem/kreve? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Hehe.. Så kult da. Så det var deg... hihi. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 Hehe, guilty as charged Men, trenger tips til hva jeg kan si til VG? Hva om de nekter meg utbetaling? Kan jo skje, men jeg tviler. Kan jeg feks, kreve 4k? Kunne godt tenkt meg litt penger nå Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Du kan starte i det store også forhandle deg nedover til en finere pris du: 5000? vg: nei for mye du: 4500 da? vg: aaaaalt for mye du: 3000 da? vg: thats more like it get the point ? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Bare vær høflig og spørr om det var mulighet for noe honnør. Uansett så har du ikke "tapt" noe da. Vinn vinn situasjon. Tidig minne da... Ikke hver dag bildet man tok selv kommer på første siden i Vg Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Ah, god ide! Må prøve på den Any other ideas? CrazyKimmi=): hehe, sant det.. Skal selvfølgelig være høflig, tenkte jo ikke på at jeg kunne tjene penger når jeg tok det der, en kompis som nevnte det senere. Endret 30. desember 2005 av ThaAndre Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 gå først for 10.000kr snakk med han mannen/kvinnen og si at du fortjener skikkelig honnør! er ikke hver dag man tar et bilde å det havner på førstesida men vis de fortsatt nekter går du ned til 8000, 6000 og til slutt 5000. 5000kr krever du! Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Hehe way to go Håper du får noe ut av det men minst 3000kr burde du hvertfall få etter min mening Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå