Ustedalen Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Tenkte at jeg skulle prøve meg litt mer ut med det nye kamera mitt, og bestemte meg for å prøve ett eller flere portrett bilder. Rigga opp med en sånn du viser lysbilder på, lyskaster og kamera. Fikk deretter pappa til å være "modell". Det er noen ting jeg selv ble misfornøyd med, og det er skygger i bildet, og at hodet ble kuttet såpass mye som det faktisk ble (noe som jeg oppdaget under behandlingen i Photoshop). Men alt i alt ble jeg fornøyd med tanke på at disse er de første portrettbildene jeg noen gang har tatt Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Ser ut som en hyggelig fyr! Det tyder jo på at du har lyktes med å formidle bildene på en god måte! Ellers er ikke bildene perfekte, men det negative har du jo selv nevnt... Lenke til kommentar
Jens S Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Det er sgu ikke så tosset at du går helt nær på. Billederne er fine. Prøv at lægge mærke til hvor skarpheden sidder. Det ser ud til at kameraet har valgt stedet med den største kontrast, i skægget. Øjnene havde været bedre, og så er det også godt, hvis du kan få modellen til at kikke ind i kameraet. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 For å unngå skygger så flytt motivet lengre unna veggen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå