Kakofoni Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Siden fattern er ute på sjøen og jobber i supplybåt i julen, har jeg startet med julegavene hans nå Han er hardcore Thin Lizzy-fan, og når jeg var på leting etter noe greier, fant jeg denne. Det er da fra Infinity-1.com. Da lurer jeg på om noen har handlet derfra før og har ikke annet enn positive opplevelser derfra? Ikke det at 100kr er mye, men jeg må bruke foreldrenes kort, og de er veldig skeptiske til netthandel. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Har ikke handlet noe derfra, men... $23 i frakt? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 23$ i frakt for noe som skal koste 100 spenn? er jo ikke akkurat en god deal da Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Se om du finner den noe annet sted Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 (endret) Fakk... det la jeg ikke merke til O_o... bra jeg spurte da:P Men, for å holde tråden levende... Er det noen som vet om en fin plass å finne Thin Lizzy saker? Endret 27. desember 2005 av Mr. Crowley Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Why dont you google it? Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) Edit: Pokker.. trodde du snakket om CD, men så viste det seg at det var en nøkkelholder (heter det det? har glemt det..). Slikt bør du kunne finne i en drøss rock'n roll butikker med klær og stæsj omkring i det ganske land. Skal si fra om jeg finner noe, dog. Edit 2: Sikker på at du ikke kan finne noe spesielt innen Thin Lizzy temaet på QXL? Endret 28. desember 2005 av Sundiver Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2005 Why dont you google it? 5346079[/snapback] Som sagt, mamma er redd for ripoff. Edit: Pokker.. trodde du snakket om CD, men så viste det seg at det var en nøkkelholder (heter det det? har glemt det..). Slikt bør du kunne finne i en drøss rock'n roll butikker med klær og stæsj omkring i det ganske land. Skal si fra om jeg finner noe, dog. Edit 2: Sikker på at du ikke kan finne noe spesielt innen Thin Lizzy temaet på QXL? 5346395[/snapback] Takk for link, men det var jo kun CD/LPer der. (Noen som jeg faktisk kunne tenkt å ha ) Men det kan jo hende jeg kan kjøpe CD'en der istedetfor musikkverket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå