Gå til innhold

Konvertere dvd til mpg eller mp4 enklest mulig?

Anbefalte innlegg

Ja nå har jeg prøvd dvdx og dvd shrink. Begge som jeg kunne før men har nå glemt helt. jeg vil gjerne slippe å sette meg inn i masse teknisk fjams, så jeg trenger hjelp til best måte å rippe dvd til mpg eller mp4.

Grunnen er at jeg nettopp har fått meg PSP til jul(YAY!) og har noen musikk dvd'er liggende som jeg gjerne vil legge inn. PSP leser da kun mp4 og jeg har allerede et program som konverterer vanlige video filer til det. Så jeg trenger kun å kunne rippe dvd'er til vanlige videofiler.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja nå har jeg prøvd dvdx og dvd shrink. Begge som jeg kunne før men har nå glemt helt. jeg vil gjerne slippe å sette meg inn i masse teknisk fjams, så jeg trenger hjelp til best måte å rippe dvd til mpg eller mp4.

Grunnen er at jeg nettopp har fått meg PSP til jul(YAY!) og har noen musikk dvd'er liggende som jeg gjerne vil legge inn. PSP leser da kun mp4 og jeg har allerede et program som konverterer vanlige video filer til det. Så jeg trenger kun å kunne rippe dvd'er til vanlige videofiler.

5345645[/snapback]

1. Feil forum kategori?

2. Jeg har selv PSP, og tror ikke dette er lov, hvorfor vet jeg ikke... men det er i alle fall i en gråsone.

3. Jeg hadde brukt smartripper for å få det inn på PC'en riktig, så hadde jeg brukt ett program som heter "Flask", det sistnevnte kan gjøre om til mpg.... Tror jeg da, hvis det ikke kan de, så kan du jo konvertere med Video converter

Lenke til kommentar
Kan da ikke skjønne at dette er feil forum

5347914[/snapback]

Ikke? Forumet er "Hardware -> Annet om hardware" Og du spør om videokonvertering :p jaja ikke vet jeg, men du får ha lykke til ^^

Det begynner å bli en stund siden jeg rippet mine DVD'er, så det er vel nye programmer som gjelder tenker jeg ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...