ovinn Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Hei har anskaffet Logitech sitt vidunder G5, men trenger musematte til den! Og da lurer jeg på om det er noen som har noe å anbefale? Så på Icemat 2nd Etition, men en som ikke fikk respons på den i det hele tatt? Stemmer det? Ser også på fUnc surface 1030 musmatte, Sort/Sort, er dette noe å satse på? Takknemlig for svar=) God jul! Øyvind Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Ja, stemmer nok det, laser funker ikke på glass :S fUnc funker fint den, allefall det jeg mener Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 Ja, stemmer nok det, laser funker ikke på glass :S fUnc funker fint den, allefall det jeg mener 5345573[/snapback] Okai, dumt det da, skulle visst være dritbra den musematta der.. Men fUnc har fetteren min, skal spørre han Blir nok mest sannsynlig fUnc matta ja:) Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2005 Hva med S&S Steelpad? Er det noe å satse på? Og gi link, værsåsnill Er mange forskjellige Lenke til kommentar
Heatseeker Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Jeg har corepad magma og g5 og det fungere upåklagelig Lenke til kommentar
Heatseeker Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) Men det at laser ikke fungerer på glass stemmer ikke, har nå funka fint her i 3mnd Edit: Oooops liten dobbelpost Endret 28. desember 2005 av Heatseeker Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Vent til steelpad 5l kommer, hvis den ikke har kommet ut allerede. den er spesielt designet for lasermus. den eneste musematta som er det. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2005 Den har kommet ut! Ser på den nå, ser rå ut da. Kan hende det blir den der da, hvis du sier at den er spesiallaget for lasermuser Hvis ikke skal du få betale for den (ironi) Takker for svar! bare å komme med flere forslag . Øyvind Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) Vel jeg foretrekke å bruke Allsop som man får kjøpt på elkjop til 100kr eller noe, og akkuart nå bruker jeg 2x allsop fordi den er litt liten, trenger god plass skulle gjerne ha likt hatt en stor allsop. Fordi i min mening så er det best å ha myk mus-matte til laser/optisk mus =) Endret 28. desember 2005 av flabben2k Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Etter mye testing, så har ihvertfall jeg kommet frem til at Corepad eyepad er noe av det bedre du får til G5, har func'en, men den slites ut for lett, og er for grov for musa. Heatseeker: Slik type signatur er ikke lov på dette forumet. Bare plain tekst. Lenke til kommentar
T homas Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 jeg bruker G5 rett på pulten ,fungerer greit det (går aldri tom for musematte ) Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Ikke kjøp func'en!! har den og den er ikke kompitabel med G5 musa. For den har jeg å! hehe På den rufsete sida går den ikke i hele tatt da den flyger hit og dit, på den glatte går den okei, helt til du gjør en rask bevegelse. Kjøp deg steelpad 5L, den har jeg bestilt, burde egentlig hatt den for ca 1 uke siden.... Hvis ikke kan du bestille Steelpad S&S som nevnt.. Hvis ikke de aller nyeste Func F-serien.. Lenke til kommentar
danandre Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Jeg bruker fUnc røffe side helt fint på min G5. Har du oppdatert firmware til musa? Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Det har jeg, ikke vettu.. hmm hvordan er det mulig det da? hvor kan jeg finne denne firmwaren (direkte link) ? vært inne på logitech, men klarer ikke finne noe her.. Lenke til kommentar
danandre Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 http://www.logitech.com/index.cfm/download...oftwareid=11305 Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Det er ikke så særlig å være blind......... Men tusen takk!.. Teste dette da jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
RoadKill3D Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Bruker Razer eXactmat den har god gli og virker perfekt til G5'en. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 Da bestemte jeg meg! Det ble en Steelpad 5L Musematte og SteelPad Teflon Padsurfers! Skal bestille i morra tenker jeg Er det godt kjøp å ta med de teflon padsufrers der eller? Eller trenger jeg det ikke? Trenger det sikkert ikke, men vi tar det med vi Vil jeg bli fornøyd? Øyvind Lenke til kommentar
danandre Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Ser bra ut det der. Eneste jeg stusset litt på var hvorfor du trengte padsurfers , når G5 allerede har skikkelige pads under. Funker de uansett på en G5, siden padsa er så store? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 Jeg stussa litt, de er ganske store, men satt den opp uansett Bare å ta den av igjen da;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå