MrLee Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i dette spillet på engelsk, uten å ty til utenlands bestilling? evt. noen som vil selge en gammel kopi? Lenke til kommentar
dookie Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Du kan jo prøve og bestille fra http://www.funcom.no da :smile: Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. september 2002 Forfatter Del Skrevet 7. september 2002 :smile: det var jo forbanna dyrt med shipping da... det må da være en bedre plass å få tak i det da...? helst uten å måtte bestille over nettet... Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Ja, noen andre som vet om steder de selger TLJ Engelsk, er ute etter det jeg også :smile: Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Hadde vært ok å spille uten den irriterende stemmen til Synnøve, ja. Blir iallefall mindre irriterende etterhvert, da. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Vell duh, er ikke overbegeistret for Synnøve jeg heller da (løgner, løgner..) men stemmen gikk fint an i det spillet. Faktisk overraskende bra til å være Norsk. Noen ganger ble det sånn typisk "Familien Fredriksen på tyttebærtur i dårlig vær" film preg, men generelt var jeg fornøyd med innsatsen hennes. Synnøve er søt da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå