moklando Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 (endret) Hei, jeg har den HP pcen som noen har snakket om. (HP Pavilion w5296.no) Er vedlig fornøyd! Jeg har tenkt til å bytte kabinett, og hovedkort! For å få litt stiligere utseende, og bedre hovedkort! Noen tips? Kansje jeg bør skifte ut mer enn bare det også? Gla for all hjelp jeg kan få! Drit i prisen, men ikke overdriv heller! (2-3000kr?) Hvis det er mer som må byttes ut så øker prisen selvfølgelig! Mvh Marius Endret 27. desember 2005 av moklando Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) gjerne kopièr speccs, eller gi link.. (ser at det står i signatur nå :> ) Kabinett er en smakssak, men Lian Li har mange bra/stilfulle kabinetter! De har en plain stil. Men Ûber kvalitet! Lian Li PC7BSCANDWIN Lian Li PC65BUSB Jeg skal være forsiktig med å anbefale HK, men her er noen du kan kikke på: Abit KN8-Ultra DFI LANPARTY UT nF4 MSI K8N Diamond Endret 28. desember 2005 av espennyh Lenke til kommentar
moklando Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 gjerne kopièr speccs, eller gi link.. (ser at det står i signatur nå :> ) Kabinett er en smakssak, men Lian Li har mange bra/stilfulle kabinetter! De har en plain stil. Men Ûber kvalitet! Lian Li PC7BSCANDWIN Lian Li PC65BUSB Jeg skal være forsiktig med å anbefale HK, men her er noen du kan kikke på: Abit KN8-Ultra DFI LANPARTY UT nF4 MSI K8N Diamond 5346140[/snapback] Takk for tipset:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå