chris Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 jenter liker drittsekker.. 5362363[/snapback] feil Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 jenter liker drittsekker.. 5362363[/snapback] feil 5369755[/snapback] Feil igjen. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 jenter liker drittsekker.. 5362363[/snapback] feil 5369755[/snapback] Feil igjen. 5369767[/snapback] Feil igjen. Har mange gode kompiser som har kjærester. De er ikke drittsekker - tvert imot. Generalisering ftw! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Feil igjen. Har mange gode kompiser som har kjærester. De er ikke drittsekker - tvert imot. 5369772[/snapback] Sier som Karl Popper: Verifisering er ingen akseptabel måte å oppnå sikker viten på. Lenke til kommentar
chris Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 De fleste vet at jenter har makt i en del situasjoner, og at enkelte jenter kan gjøre akkurat som de vil. Men en ting heg lurer litt på er om jenter også kan være redd å gå frem til en som ser veldig bra ut akkurat som vi gutta kan føle det noen ganger med flotte jenter? Lenke til kommentar
nonlocality Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Men en ting heg lurer litt på er om jenter også kan være redd å gå frem til en som ser veldig bra ut akkurat som vi gutta kan føle det noen ganger med flotte jenter? Så klart blir de nervøs, det er verre for jenter å ta "første steget" enn for oss gutter. Fordi jenter har ikke nok "Baller" til å ta steget rett-og-slett! Men jeg tror det er veldig få jenter som trenger å gjøre sånt, med mindre hun er betatt. De fleste jenter er opptatte av å se bra ut, når hun i tillegg har bra utseende så vil hun lett få oppmerksomhet fra gutter. Endret 2. januar 2006 av -Dreamer- Lenke til kommentar
chris Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Men en ting heg lurer litt på er om jenter også kan være redd å gå frem til en som ser veldig bra ut akkurat som vi gutta kan føle det noen ganger med flotte jenter? Så klart blir de nervøs, det er verre for jenter å ta "første steget" enn for oss gutter. 5369891[/snapback] Tror ikke det Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Nei nå skal dere høre her! Hvem bryr seg vell om hva jenter krever av oss?!?! Jenter driter i hva vi mannfolk krever. De tenker på seg selv, så seg selv, så seg selv og så, hvis det er til deres eget beste, seg selv igjen. Og når det gjelder og holde opp dører. Det er vanlig høflighet og holde opp dører for alle. Ikke bare de fordømte bortskjemte kvinnfolka. Og til dere som sier at dere ser ikke bare på utseende, men dømmer jenter etter intellekt, humor, personlighethet og alt slags annet bullshit.....ALLE gutter/menn som går langs gaten og f.eks treffer noen som beoyncè, kun iført string og en bikini som knapt dekker areolaen, og moskva marit i matchende outfit, vil så ABSOLUTT ikke se på russland på to føtter. Og det er ikke fordi at den allsidige marit har så jævla dårlig personlighet. Nei, knull rundt og lev livet mens man er ung. Både jenter og gutter. Heller det enn å vente til man i guds åsyn er sveiset sammen av en ring og noen små pjollinger. Life sucked, than I married a bitch who didn't. 5369365[/snapback] Det et noe av det mest fantastiske jeg har hørt! Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 jenter liker drittsekker.. 5362363[/snapback] feil 5369755[/snapback] Feil igjen. 5369767[/snapback] Feil igjen. Har mange gode kompiser som har kjærester. De er ikke drittsekker - tvert imot. Generalisering ftw! 5369772[/snapback] stemmer hvertfall ganske bra i mitt tilfelle.. jenter liker det de ikke kan få. er du en drittsekk som gir totalt faen så vil de ha deg. ligger du langflat sånn som eg gjorde blir de bare lei av deg.. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Sånn er ikke jeg... Er jeg unormal da ? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Er ei jente som driver å klenger på meg. Jeg orker ikke "engasjere" meg for det dyret stygg er a ikke, men hu er helt motsatt av det jeg er. Det vil si at jeg ikke drikker, røyker, fester osv, men det gjør hu. Bleh Leave me alone Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Er ei jente som driver å klenger på meg.Jeg orker ikke "engasjere" meg for det dyret stygg er a ikke, men hu er helt motsatt av det jeg er. Det vil si at jeg ikke drikker, røyker, fester osv, men det gjør hu. Bleh Leave me alone 5370107[/snapback] Er ikke vits å satse på noe slikt. Jeg drikker omtrent hver helg, noen ganger i ukedagene også. Tar meg en øl nesten hver dag til middagen (da gjerne lettøl, kønnøl eller vørterøl.... er ikke alkoholiker). Har røyket i 3 år Jeg var sammen med en som aldri skulle røyke, hun skulle kanskje drikke når hun ble 18, da var hun 15 og jeg hadde nettopp fyllt 17. Det var et av de mest mislykkede forholdene i min bygd sin historie Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Men en ting heg lurer litt på er om jenter også kan være redd å gå frem til en som ser veldig bra ut akkurat som vi gutta kan føle det noen ganger med flotte jenter? Så klart blir de nervøs, det er verre for jenter å ta "første steget" enn for oss gutter. Fordi jenter har ikke nok "Baller" til å ta steget rett-og-slett! Men jeg tror det er veldig få jenter som trenger å gjøre sånt, med mindre hun er betatt. De fleste jenter er opptatte av å se bra ut, når hun i tillegg har bra utseende så vil hun lett få oppmerksomhet fra gutter. 5369891[/snapback] Feil. Jenter gjør ikke sånt før de er sikker på å ha sjans Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Ikke vanskelig dette her. Jenter forventer oppmerksomhet. Makter man ikke å gi det så er nok ikke jenten den rette for deg. Og da gjelder det ikke å gi oppmerksomhet de første ukene for å så la det "dø ut". Typpisk nybegynnerfeil å gi full gass fra starten av. Det handler om å ha nok bensin til en lang reise Ihvertfall om man er interessert i et langvarig forhold. Og for all del, vis at du bryr deg. Må man gå og hjemme seg i et hjørne på jobb og viske "jeg elsker deg" i telefonen i frykt for at noen hører det, så har man misforstått. Men er kun min mening. Har nå holdt på madammen i 7 år nå, så noe må det nå være verdt Lenke til kommentar
nonlocality Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Feil. Jenter gjør ikke sånt før de er sikker på å ha sjans Så klart må man være sikker på at personen man prøver seg på er interessert. Det gjelder ikke bare for jenter, men gutter også. Hvis ikke så har man basjet på leggen for å si det sånn. Man må stole på seg selv og sine bedømmelser. Jeg tror ikke det er noen i verden som liker å drite seg ut når man prøver seg på en person som en liker. Endret 2. januar 2006 av -Dreamer- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå