Gå til innhold

Hva forventer jenter av oss gutter?

L@sse

Anbefalte innlegg

OT: Må være håpløst å kunne trekke løpende konklusjoner av egne seksuelle prestasjoner når man er sammen med Anette da hun (som nevnt i en annen tråd) stort sett har det samme gliset hele tiden.

5359389[/snapback]

Seksuelle prestasjoner kan da måles i annet enn glis. ;)

5359418[/snapback]

Stønning mens man smiler vil vel fremstå som den lett gjenkjennelige "kaffen er klar"-lyden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mitt tips;; Slutt å tenk på det og ikke vær overinteressert..  Har noen venner som er så gira at det står fitte ut av øya på dem når de ser et kvinnfolk.. Vær kul(deg selv) og ikke sats alt på få a i seng med en gang, men ta det litt chill..

Det er først når du har skjønt dette at du ser hvor lett det er å få mus--

5362401[/snapback]

Jentene er vel omtrent like interessert i gutta i sex så det er forståeling, men jeg skjønner hva du mener.

Livet handler mer enn å få seg "noe". Når dere forstår det så blir det mindre stress.

Slapp av og gå på date dere som er single. Sex, kjærester og egne unger kommer din vei etterhvert skal du se..

Lenke til kommentar
Jenter er medfødt med muligheten til å motstå sex da

5362882[/snapback]

...men det er ikke gutter? :roll:

5362887[/snapback]

Nei. Ikke med mindre personen er homofil, eller prøver å oppnå nirvana

5362902[/snapback]

Den dagen kommer vel når du sier nei også. Eller kanskje ikke..

Lenke til kommentar
OT: Må være håpløst å kunne trekke løpende konklusjoner av egne seksuelle prestasjoner når man er sammen med Anette da hun (som nevnt i en annen tråd) stort sett har det samme gliset hele tiden.

5359389[/snapback]

5359418[/snapback]

Stønning mens man smiler vil vel fremstå som den lett gjenkjennelige "kaffen er klar"-lyden?

5362547[/snapback]

Håper virkelig ikke du tror at jeg går rundt og gliser konstant. :)

Lenke til kommentar

5359389[/snapback]

5359418[/snapback]

5362547[/snapback]

Håper virkelig ikke du tror at jeg går rundt og gliser konstant. :)

5363177[/snapback]

Gjør du ikke? :O

Lenke til kommentar
Jo, det finnes den dagen...Det er ikke det jeg sier. Det at de fleste gutter ikke sier "Neitakk" når du får tilbud om mus er vell ikke et ukjent faktum?

5363018[/snapback]

Jeg er jomfru, og jeg har takket nei til sex opptil flere ganger. Det er ikke vanskelig. Det er faktisk veldig lett.

5363106[/snapback]

Det er lett hvis ei fjordronning på 120kg+ spør ja, ellers så er det litt verre.

Lenke til kommentar
Jo, det finnes den dagen...Det er ikke det jeg sier. Det at de fleste gutter ikke sier "Neitakk" når du får tilbud om mus er vell ikke et ukjent faktum?

5363018[/snapback]

Jeg er jomfru, og jeg har takket nei til sex opptil flere ganger. Det er ikke vanskelig. Det er faktisk veldig lett.

5363106[/snapback]

Det er lett hvis ei fjordronning på 120kg+ spør ja, ellers så er det litt verre.

5363302[/snapback]

:love:

Hun var ingen fjordronning (hva nå enn det er), og det var ikke fordi hun ikke var pen nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...