Gå til innhold

Hva forventer jenter av oss gutter?

L@sse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Anette, tror jeg har lyst til å dra på date med deg jeg.

Mye nyttig informasjon som sirkulrerer i denne tråden gitt.

*ta notater*

5359178[/snapback]

We all want to ;)

Men seriøst, slenger meg på massen. Det Steffypusen skriver er standard prosedyre. Åpner da alltid dører, lar damen gå først om det allerede er åpent, er heller interresert enn interresant etc.

Er nerder høfligere enn andre menn? :wee:

Lenke til kommentar
OT: Må være håpløst å kunne trekke løpende konklusjoner av egne seksuelle prestasjoner når man er sammen med Anette da hun (som nevnt i en annen tråd) stort sett har det samme gliset hele tiden.

5359389[/snapback]

Seksuelle prestasjoner kan da måles i annet enn glis. ;)

Lenke til kommentar
OT: Må være håpløst å kunne trekke løpende konklusjoner av egne seksuelle prestasjoner når man er sammen med Anette da hun (som nevnt i en annen tråd) stort sett har det samme gliset hele tiden.

5359389[/snapback]

Unskyld Anette, men: Hahaha! :!:

En ting jeg har stusset litt over. Mens dere snakker om krangling og hvordan løse opp etc. Så har jeg inntrykk av at noen frøkner blir sinte også på oss som ikke har for vane å krangle. Rett og slett fordi vi ikke krangler. Det mannlige kjønn taper dermed uansett.

En kinkig problemstilling... :hmm:

Lenke til kommentar
Unskyld Anette, men: Hahaha! :!:

En ting jeg har stusset litt over. Mens dere snakker om krangling og hvordan løse opp etc. Så har jeg inntrykk av at noen frøkner blir sinte også på oss som ikke har for vane å krangle. Rett og slett fordi vi ikke krangler. Det mannlige kjønn taper dermed uansett.

En kinkig problemstilling... :hmm:

5360073[/snapback]

Hvis du selv leder opp til en diskusjon/krangel - så har du jo allerede begynt. Du kan ikke bare si 'nei, jeg vil ikke diskutere dette mer' da... Meningsløst å diskutere noe uten å gidde å forsvare det etterpå.

Jeg pleier å bli ganske irritert på folk som bare gir seg med en gang og sier med en sarkastisk tone 'jaja, du har rett du. det har ud alltid'.

Endret av Andreaz_
Lenke til kommentar

*lagre nummer* Kommer og sover hos deg når jeg begynner på skole i Oslo jeg. :wee:

Men vi kan kanskje gå litt mer tilbake til topic? :)

Jenter forventer vel egentlig at gutter skal være gentlemenn, de elsker å bli spandert ting på (bli skjemt bort, men det gjelder vel mer senere) , og hmmm. Vet egentlig ikke hva jeg forventer selv jeg. Annet enn godt humør og mye humor kanskje. Intelligens er egentlig viktig og et utseende som fanger øyet på en positiv måte.

Lenke til kommentar

Jeg ville aldri i fiskerstranda vært sammen med et kvinnemenneske som forventa at jeg skal være gentleman. Jeg åpner gjerne dører jeg, om jeg står nærmest dørhåndtaket. Jeg åpner ikke dører for å åpne dører. Makan til idioti. Jenter som forventer den slags piss forventer vel at jeg skal gå ut av bilen for å åpne døra til dem også. Takke meg til jenter som ikke tar seg selv så jævla høytidlig.

Lenke til kommentar

Godt sagt olsen. Men nå liker jo alle å bli behandlet godt en gang i blandt. Men når likestillingen er kommet såpass langt så bør man ikke ta segselv så høytidelig.

Møtte en fra frogner på byen i Oslo engang.. Han tok seg så høytidelig og snakket om jobben sin og pengene sine.. Han jobbet i funcom ,men etter litt graving så var han sjef for resepsjonen..

Lenke til kommentar

De liker at man er seg selv, og ikke prøver å være en annen.. Du som lurer på hva jenter liker er vel ute etter mus..

Mitt tips;; Slutt å tenk på det og ikke vær overinteressert.. Har noen venner som er så gira at det står fitte ut av øya på dem når de ser et kvinnfolk.. Vær kul(deg selv) og ikke sats alt på få a i seng med en gang, men ta det litt chill..

Det er først når du har skjønt dette at du ser hvor lett det er å få mus--

Endret av glx-rider
Lenke til kommentar
Jeg ville aldri i fiskerstranda vært sammen med et kvinnemenneske som forventa at jeg skal være gentleman. Jeg åpner gjerne dører jeg, om jeg står nærmest dørhåndtaket. Jeg åpner ikke dører for å åpne dører. Makan til idioti. Jenter som forventer den slags piss forventer vel at jeg skal gå ut av bilen for å åpne døra til dem også. Takke meg til jenter som ikke tar seg selv så jævla høytidlig.

5361850[/snapback]

Enig her - man åpner vel døra dersom man står nærmest og man faktisk skal ut av den. Dersom daten min viser seg å være ei som har angst for dørhåndtak så godtar jeg det, men om hu er ei gås hvis eneste interesse her i verden er å bli varta opp da kan noen andre med glede ta henne :yes: Normal høflighet er en annen ting - men hadde vedkommede manglet dette i utgangspunktet ville neppe treffet funnet sted uansett så blir noe meningsløs kriterie det også.

Endret av Zatôitchi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...