Gå til innhold

Hva forventer jenter av oss gutter?


L@sse

Anbefalte innlegg

Er enig med Zethyr, det Steffy sier er veldig basic. Men de fleste har så alt for lett for å glemme det etterhvert og f.eks. absolutt skulle vinne en diskusjon med tåpelige argumenter osv..

5358828[/snapback]

 

 

Etter en stund tar man det for gitt at man blir venner igjen. Det må man aldri gjøre.

 

Men så lenge man behandler dama bra, gir henne følelsen av at hun er elsket, så går nok ting bra, så sant begge parter er litt moderasjonsvillige. Man må godta småfeil hos den andre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joltaire har jo faktisk et ganske godt poeng. 99,99% av alle jenter er utrolig kjedelige og egner seg kun til random sex og matlaging.

 

Skulle ønske jeg var homofil og at andre homofile faktisk opptrådte som heterofile menn (bortsett fra legningen selvsagt).

 

Eventuelt at jenter oppførte seg mer som kara fra Sahara.

Lenke til kommentar
Ja? Hva er det jenter ser etter generelt sett?

Utseendet, hvor mye man fester osv? :\

5358882[/snapback]

haha :D

Du har ikke akkurat draget eller hva?

 

Altså det hele er ganske enkelt... Jenter ser etter ca det samme som gutta ser etter hos dem. (merk CA!)

Med mindre jenta er av cheerleader nobrain gjengen så er det bare å verdsette henne bry seg om henne osv så er hun din... (Ok litt forenklet men dere skjønner tegninga) Vis at du elsker henne og allt det der, da er du kommet langt på vei mot å få henne...

Det å få de veldig vakkre men litt mindre smarte jentene krever litt skillz om du ikke har det heftigste utseendet, men det går så absolutt ann...

 

Må si meg enig med LarsP, 99,99% av jentene er ikke noe å samle på hvis man har bedre tinger en å springe etter mus... Men så er det de gangene du bare treffer den perfekte jenta og allt bare klaffer! Da er det ingenting annet i hele verden som betyr noe en henne... Men med mindre det skjer så er de bare stress synes nå jeg... Det må være noe ekte kjerlighet på gang!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Ja? Hva er det jenter ser etter generelt sett?

Utseendet, hvor mye man fester osv? :\

5358882[/snapback]

Utseende, penislengde/tykkelse og antall poster i OT-baren.

5358906[/snapback]

 

avslørt :love:

 

Neida. På en date er det viktigst med normal høflighet, være litt (eller i hvertfall prøve å være) interessert i det hun sier. Ikke snakke alt for mye om seg selv (jenter synder en del her) og generelt være snill og hyggelig. Komplimenter på utseende er ofte hyggelig, for jenter stresser ofte mye før en date for å se bra ut. Man kommenterer dog ikke hvor fine puppene hennes er i toppen hun går med etc.

 

Generelt liker jeg denne malen på en helaften:

Se en god film eller noen episoder Family Guy eller annen gøy serie

ELLER

Spille Playstation/X-box

Sex

Gå hjem

Lenke til kommentar
Eh, selvfølgelig liker vi det. Men det er ikke alltid vi forventer det på første date. Da forventer de fleste heller ting som Steffy snakket om. Åpning av dører osv. :)

5359129[/snapback]

 

 

Slikt er normal høflighet. Alle burde gjøre sånt. Åpne dører for jenter gjør jeg til og med på skolen.

 

 

Mvh

Teh Gentleman ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...