Left Blank Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Jenter er no dritt, hold deg unna dem untatt da de kan gi deg et ligg eller lage mat til deg. Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) Hvis man vil date, absolutt, men ikke hvis man vil ha et forhold. 5347571[/snapback] Du har fortsatt mye å lære om både deg selv og damer.. Endret 28. desember 2005 av vitamin2 Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Jenter er no dritt, hold deg unna dem untatt da de kan gi deg et ligg eller lage mat til deg. 5347587[/snapback] Skal si... Hvor mange damer har du vært sammen med da? Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) Hvis man vil date, absolutt, men ikke hvis man vil ha et forhold. 5347571[/snapback] Du har fortsatt mye å lære om både deg selv og damer.. 5347593[/snapback] Trenger langtifra flere damer. Nå har jeg vunnet tilbake eksen min, og denne gangen SKAL det funke. Har hatt en ny flamme ca hver måned i ett år, og er lei. Endret 28. desember 2005 av Unyttig Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Jenter er no dritt, hold deg unna dem untatt da de kan gi deg et ligg eller lage mat til deg. 5347587[/snapback] Skal si... Hvor mange damer har du vært sammen med da? 5347599[/snapback] Tja.. Ca tusen Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Har hatt en ny flamme ca hver måned i ett år, og er lei. 5347601[/snapback] Da vet du omtrent hva jeg snakker om. Men hvorfor var du så kritisk til mine dater ? Var du negativ til meg bare fordi jeg hadde flere dater ? Janteloven sniker seg inn overalt Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 joltaire: Singel? Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Tja.. Ca tusen 5347607[/snapback] :!: Rene Casanova dette her Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Har hatt en ny flamme ca hver måned i ett år, og er lei. 5347601[/snapback] Da vet du omtrent hva jeg snakker om. Men hvorfor var du så kritisk til mine dater ? Var du negativ til meg bare fordi jeg hadde flere dater ? Janteloven sniker seg inn overalt 5347610[/snapback] Vel, siden vi har ca like mange damer på ca like lang tid, levde jeg i troen om at noen andre var like uheldige med kjærligheten som meg... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 På date er man høflig, snill og åpen. Man diskuterer aldri politikk, religion eller andre områder der man lett kommer i diskusjon, men snakker heller om interesserer, filmer, musikk. Du åpner dørene for henne, du insisterer på å betale, men ikke la det bli til en krangel (). Den beste første daten er kafébesøk, da det er kort (i tilfelle det ikke går så bra) og billig, men fortsatt veldig hyggelig. Hold deg unna kino på første date, da dere ikke får snakket to ord sammen, som ødelegger poenget med date. Senere i forholdet bør man være kreativ, alltid snill og flink til å minne hverandre om hvor glad man er i hverandre. Ikke heng deg opp i småting, forsøk å løse en krangel framfor å vinne den og smil og vær glad. Det var et utrolig godt svar, er det din egne ord fortjener du applaus! Er man i et forhold burde de to siste setningene leses hver dag. 5346767[/snapback] Hadde folk bare gjort det, det er fælt hvor mange som er opptatt av å vinne en diskusjon/krangel med sin kjære framfor å løse den og komme tilbake til status quo. (Det var mine ord, ja) Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Vel, siden vi har ca like mange damer på ca like lang tid, levde jeg i troen om at noen andre var like uheldige med kjærligheten som meg... 5347633[/snapback] Jeg har ihvertfall lært om mine svake sider Håper det lykkes for deg Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 På date er man høflig, snill og åpen. Man diskuterer aldri politikk, religion eller andre områder der man lett kommer i diskusjon, men snakker heller om interesserer, filmer, musikk. Du åpner dørene for henne, du insisterer på å betale, men ikke la det bli til en krangel (). Den beste første daten er kafébesøk, da det er kort (i tilfelle det ikke går så bra) og billig, men fortsatt veldig hyggelig. Hold deg unna kino på første date, da dere ikke får snakket to ord sammen, som ødelegger poenget med date. Senere i forholdet bør man være kreativ, alltid snill og flink til å minne hverandre om hvor glad man er i hverandre. Ikke heng deg opp i småting, forsøk å løse en krangel framfor å vinne den og smil og vær glad. Det var et utrolig godt svar, er det din egne ord fortjener du applaus! Er man i et forhold burde de to siste setningene leses hver dag. 5346767[/snapback] Hadde folk bare gjort det, det er fælt hvor mange som er opptatt av å vinne en diskusjon/krangel med sin kjære framfor å løse den og komme tilbake til status quo. (Det var mine ord, ja) 5347835[/snapback] enig hater nar det blir hakk i plata. Jeg prover heller a finne grunnen til problemet og lose det. Mye bedre at man snakker sammen, enn til hverandre. Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Jenter er no dritt, hold deg unna dem untatt da de kan gi deg et ligg eller lage mat til deg. 5347587[/snapback] Fan du tok orda utav munn på meg...! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 På date er man høflig, snill og åpen. Man diskuterer aldri politikk, religion eller andre områder der man lett kommer i diskusjon, men snakker heller om interesserer, filmer, musikk. Du åpner dørene for henne, du insisterer på å betale, men ikke la det bli til en krangel (). Den beste første daten er kafébesøk, da det er kort (i tilfelle det ikke går så bra) og billig, men fortsatt veldig hyggelig. Hold deg unna kino på første date, da dere ikke får snakket to ord sammen, som ødelegger poenget med date. Senere i forholdet bør man være kreativ, alltid snill og flink til å minne hverandre om hvor glad man er i hverandre. Ikke heng deg opp i småting, forsøk å løse en krangel framfor å vinne den og smil og vær glad. 5346489[/snapback] Do you want a girlfriend? I'm all yours! 5347200[/snapback] What she said. Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 På date er man høflig, snill og åpen. Man diskuterer aldri politikk, religion eller andre områder der man lett kommer i diskusjon, men snakker heller om interesserer, filmer, musikk. Du åpner dørene for henne, du insisterer på å betale, men ikke la det bli til en krangel (). Den beste første daten er kafébesøk, da det er kort (i tilfelle det ikke går så bra) og billig, men fortsatt veldig hyggelig. Hold deg unna kino på første date, da dere ikke får snakket to ord sammen, som ødelegger poenget med date. Senere i forholdet bør man være kreativ, alltid snill og flink til å minne hverandre om hvor glad man er i hverandre. Ikke heng deg opp i småting, forsøk å løse en krangel framfor å vinne den og smil og vær glad. 5346489[/snapback] Var bra skrevet ja Men er ikke det ganske basics? eller er det bare meg? Lenke til kommentar
Bondeblues Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Jeg forventer egentlig bare at jeg ikke skal bli lurt til å anta at personen jeg er ute med er noe annet enn det han egentlig er. Det fører bare til kjedelige skuffelser senere. Dessuten er det veldig lett å gjennomskue.. Ellers er det alltid greit at interesseobjektet har evne til samtale og resonement, ikke tar alt så høytidelig og er villig til å innse at det ikke alltid fungerer slik som man vil. Ingenting er så irriterende som mannfolk som ikke kan ta et hint og blir innpåslitne. Jeg har i det hele tatt liten tro på gode forhold. Such a thing is not meant to last. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 På date er man høflig, snill og åpen. Man diskuterer aldri politikk, religion eller andre områder der man lett kommer i diskusjon, men snakker heller om interesserer, filmer, musikk. Du åpner dørene for henne, du insisterer på å betale, men ikke la det bli til en krangel (). Den beste første daten er kafébesøk, da det er kort (i tilfelle det ikke går så bra) og billig, men fortsatt veldig hyggelig. Hold deg unna kino på første date, da dere ikke får snakket to ord sammen, som ødelegger poenget med date. Senere i forholdet bør man være kreativ, alltid snill og flink til å minne hverandre om hvor glad man er i hverandre. Ikke heng deg opp i småting, forsøk å løse en krangel framfor å vinne den og smil og vær glad. 5346489[/snapback] Var bra skrevet ja Men er ikke det ganske basics? eller er det bare meg? 5358748[/snapback] Jeg er den siste personen man skulle spurt hvis man skal ha en omfattende guide om hvordan være en god kjæreste. Dette er det man alltid, alltid, alltid må gjøre. Det finnes selvsagt andre ting, men hvis du ikke vet å åpne døren for din kjære, er det ingen vits i å begynne med dikt, vin og roser. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Var bra skrevet ja Men er ikke det ganske basics? eller er det bare meg? 5358748[/snapback] Det er ganske basisk ja (), men man har lett for å glemme slikt også.. Endret 30. desember 2005 av Zethyr Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Er enig med Zethyr, det Steffy sier er veldig basic. Men de fleste har så alt for lett for å glemme det etterhvert og f.eks. absolutt skulle vinne en diskusjon med tåpelige argumenter osv.. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Jenter er no dritt, hold deg unna dem untatt da de kan gi deg et ligg eller lage mat til deg. 5347587[/snapback] Skal si... Hvor mange damer har du vært sammen med da? 5347599[/snapback] Tja.. Ca tusen 5347607[/snapback] Hvor gammel er du? Du har ikke det i profilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå