Gå til innhold

Hva forventer jenter av oss gutter?

L@sse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De forventer svært lite...(for å svare saklig på spørsmålet)

De er ikke så kravstore som vi skal ha det til.

Om du blir godt kjent med personen tenker hun ikke over hva galt du gjør :p

- Skiller du deg ut som å rope på en cafè eller noe var det nok siste gang ;)

Lenke til kommentar

Jeg tror vi skal la noen jenter slippe til å svare da de sannsynligvis vet dette bedre enn gutter. :whistle:

EDIT: Aii.. (Nå rødmet jeg IRL :blush:)

Enten er du ny på foruemt eller så er du en av mange jeg ikke vet om her, velkommen skal du være. (<-- tappert forsøk på å ro en bot i land...)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Til alle dere jenter som sitter og leser dette innlegget,

Hva forventer dere av daten deres - ikke bare på første date, men også senere i forholdet?

Og har dere noen gode forslag til en første date?

5345503[/snapback]

På date er man høflig, snill og åpen. Man diskuterer aldri politikk, religion eller andre områder der man lett kommer i diskusjon, men snakker heller om interesserer, filmer, musikk. Du åpner dørene for henne, du insisterer på å betale, men ikke la det bli til en krangel (:wee:). Den beste første daten er kafébesøk, da det er kort (i tilfelle det ikke går så bra) og billig, men fortsatt veldig hyggelig. Hold deg unna kino på første date, da dere ikke får snakket to ord sammen, som ødelegger poenget med date.

Senere i forholdet bør man være kreativ, alltid snill og flink til å minne hverandre om hvor glad man er i hverandre. Ikke heng deg opp i småting, forsøk å løse en krangel framfor å vinne den og smil og vær glad.

Lenke til kommentar
På date er man høflig, snill og åpen. Man diskuterer aldri politikk, religion eller andre områder der man lett kommer i diskusjon, men snakker heller om interesserer, filmer, musikk. Du åpner dørene for henne, du insisterer på å betale, men ikke la det bli til en krangel (:wee:). Den beste første daten er kafébesøk, da det er kort (i tilfelle det ikke går så bra) og billig, men fortsatt veldig hyggelig. Hold deg unna kino på første date, da dere ikke får snakket to ord sammen, som ødelegger poenget med date.

Senere i forholdet bør man være kreativ, alltid snill og flink til å minne hverandre om hvor glad man er i hverandre. Ikke heng deg opp i småting, forsøk å løse en krangel framfor å vinne den og smil og vær glad.

Det var et utrolig godt svar, er det din egne ord fortjener du applaus! Er man i et forhold burde de to siste setningene leses hver dag.

Lenke til kommentar

Jeg har datet voldsomt mange jenter de siste 13 månedene.

Jeg vet ikke helt antall men det må være 50 +.

Jeg tror alle bør ha sin egen stil. Jentene er forskjellige og det som fungerer med en fungerer ikke en annen gang. Min teori er at jentene bruker noen sekunder ved førsteblikk på å se an om de er interessert (ja, de tenker bl.a. om du kan være deilig i senga).

Resten går generelt av seg selv.

Det beste er ikke å stresse med det i det hele tatt.

Endret av vitamin2
Lenke til kommentar

5346489[/snapback]

Do you want a girlfriend?

I'm all yours!

Lenke til kommentar
Jeg har datet voldsomt mange jenter de siste 13 månedene.

Jeg vet ikke helt antall men det må være 50 +.

Jeg tror alle bør ha sin egen stil. Jentene er forskjellige og det som fungerer med en fungerer ikke en annen gang. Min teori er at jentene bruker noen sekunder ved førsteblikk på å se an om de er interessert (ja, de tenker bl.a. om du kan være deilig i senga).

Resten går generelt av seg selv.

Det beste er ikke å stresse med det i det hele tatt.

5347060[/snapback]

No offence, men en fyr som har 50+ mislykkede dater på 13 månederer er vel ikke fyren man burde ta råd fra...?

Lenke til kommentar

jeg skal si hva jenter forventer av oss gutter.

Og det er når de sier hopp så skal vi svare: Hvor høyt?

Vi skal betale for alt. Vi skal komme med gaver. Vi skal rydde etter dem.

Vi skal legge oss når de sier det. Vi skal se på ekle kjærlighetsfilmer istedet for den action filmen du har ventet på at skulle komme ut på dvd lenge.

Ikke sitte oppe lenge og spille pc.

OSV OSV.. jeg kunne skrevet masse..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...