nokia4life Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Hei, Jeg har en bil spoiler med bremselys som blinker og masse rart... Jeg har et adapter med som jeg kan gi spoileren 9V, men den er beregnet for bil og da trenger den 12V, Lurte på om det er mindre levetid på Led lysene når jeg gir den 9V? Fordi hvis jeg kjører den på 12V, så blir det forskarpt lys hjemme... Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Hvis du ellers har lys i diodene så er det ikke noe problem nei. Dioder kan dø av for høy spenning når den står feil vei, eller selvsagt når de står rett vei. Strømmen gjennom dem avliver dem i så tilfelle. Lenke til kommentar
Patz Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Vil vel heller tro at du forlenger levetiden. Lenke til kommentar
gxi Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Ingen problem med for lite spenning. De vil lyse svakere, men vil leve lengre. Du kan redusere spenningen til et visst punkt før de slutter å lyse. Lenke til kommentar
nokia4life Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Auw Right! Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå