Gå til innhold

X-box 360 har blitt cracket.


Gjest Slettet+3124

Anbefalte innlegg

Diskusjoner skal ikkje foregå på denna delen av forumet.

Tråden blir flytta til Diskuter spill og tilbehør - Konsoll

5349400[/snapback]

 

Hva har denne tråden med spill og tilbehør å gjøre?

 

Har aldri skjønt meg på den forum-inndelingen. Hardware inngår i begge og diskusjoner og spørsmål går som regel ut på det samme.

 

Charteret for det opprinnelige forumet er:

"I denne kategorien legges tekniske og generelle spørsmål om konsoller og spill til disse. Dette er spørsmål som det ikke nødvendigvis krever en diskusjon for å få svar på."

 

Min utheving. Altså er det ikke forbudt å diskutere konsoll.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fordi det handler om ein sak som diskuteras. Når nokon trenger hjelp eller forslag så blir det ikkje ein diskusjon men eit spørsmål.

Svar på spørsmål kan diskuteras, men det er ikkje sånn tråden starter. Ergo den er då feilposta.

 

Dette er for å få eit meir ryddig forum der dei som liker å diskutere finner interessante tråder lettare, og dei som liker å hjelpe finner sine favoritttråder enkelt og greit.

Lenke til kommentar

Den demo discen fungerer faktisk, men alle de boot cdene og slik som har kommet siste dagene er bare fake.

 

Uansett, HVIS de skulle få til en slik boot cd, så vedder jeg 2 cent på at microsoft kommer til å force en update via live, og hullet blir tettet igjen.

 

Så da er man like langt, hvis man ikke anskaffer seg en xbox360 til da som aldri har nettverkskabel i seg. Men på en annen side kan de gjøre som på PSP, sikkert REQUIRE at nye spill har en viss dahboardversion for å kjøres. Hvis den ikke har det så kan man oppdatere via spillet, så er man like langt igjen :)

Lenke til kommentar
HAHA

 

Way to go Microsoft :D

5356618[/snapback]

 

Fatter ikke hva som er morsomt, egentlig. Tror noen her at Microsoft ikke visste hvordan deres egen demostasjon og demodisk fungerte? Det eneste som har skjedd er vel at noen har funnet ut nøyaktig det samme som Microsoft visste da de sendte ut disse tingene til butikkene.Dessuten, Microsoft er neppe så naive at de trodde at når de sendte disste tingene ut til tusenvis av butikker verden over- med fjortisskvisebekledde helgeansatte som klør etter teste alt som testes kan når de får noe nytt inn i butikken - at ingen ville forsøke å gjøre noe såpass enkelt som dette?

 

Microsoft skjelver neppe i buksene over disse tingene her. Om noen er noe nærmere en modchip, så tror jeg neppe disse funnene her har vært så avgjørende at det er her Microsoft har bæsjet på leggen.

 

Dr.Peedee

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...