Gå til innhold

Vi som digger å gå på "Elektroslang"

"Elektroslang" Miljøvern eller tyveri?  

695 stemmer

1. 1. Når du tar med deg noe fra en eL:RETUR stasjon, er det:

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingen som har en ATX PSU til meg på 200-350W ?

7125284[/snapback]

Halla. Jeg har 2 stk 350watts liggende. De har alt. De er fra 2006 tror jeg. Fikk 2stk ødelagte kabinetter oss komplett (etter tur og orden(1 etter 1)(etter klagene)).

Realtek strømforsyninger

De er i god stand. Ikke brukt.

Kan sende en i post for ca 200/300 kr? Hva sier du? Har også en hundgammel 200watts ukjent produsent du kan få for portoen. Ca 10 til 15 år gammel kan jeg tenke meg.. Hehe

Endret av narutofan
Lenke til kommentar
Ingen som har en ATX PSU til meg på 200-350W ?

7125284[/snapback]

Halla. Jeg har 2 stk 350watts liggende. De har alt. De er fra 2006 tror jeg. Fikk 2stk ødelagte kabinetter oss komplett (etter tur og orden(1 etter 1)(etter klagene)).

Realtek strømforsyninger

De er i god stand. Ikke brukt.

Kan sende en i post for ca 200/300 kr? Hva sier du? Har også en hundgammel 200watts ukjent produsent du kan få for portoen. Ca 10 til 15 år gammel kan jeg tenke meg.. Hehe

7125825[/snapback]

Hvor mye er det i frakt for den på 200W ?

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar

Kanskje litt dumt å spør men uansett here it goes.

Det er vel ingen som har noen harddisker på 10-40 gb, skal bare fungere til system oppsett til wmc og linux server.

Hvis dere også føler dere veldig gavmilde så kommer andre request:

Prosessor av typen LGA775 har et hovedkort som jeg har veldig lyst til å bruke. Celeron eller Pentium xD

Takker, btw har nokk av eldgamle deler hvis noen vil ha xD. Tror jeg blant annet har 2x hovedkort med noen slot in cpuer tror det er 500 mhz men broren min mente det var 166 elns

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Kommer nok til og ta meg e tur sammen med danielsn til helga, stay tuned...

blir samme stedene som drkangel henter sine funn på, så da kan det kansje være duket for fine funn...

Drøbak har i den siste tiden vært tomt, lite funn... seneste var en 166mhz pentium mmx, og en 256kb cache modul... med andre ord, ikke så sinnsykt gode funn...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...