Gå til innhold

Vi som digger å gå på "Elektroslang"

"Elektroslang" Miljøvern eller tyveri?  

695 stemmer

1. 1. Når du tar med deg noe fra en eL:RETUR stasjon, er det:

Anbefalte innlegg

Har funnet meg en Fujitsu Siemens Lifebook S me jeg mangler lader til den... det er ikke noen som har en til overs? Den skal gi 16 v/ 3.75 A DC....

7109869[/snapback]

Clas Ohlson har lader som passer regner jeg med. Koster deg 400-450,-

7109879[/snapback]

Og det er sikkert det at den er såpass "dyr" som gjør at han spør etter den her tenker jeg...

7110384[/snapback]

Er nok noe i det du sier der jah :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter lang tid har jeg funnet en fin plass. Dagens fangst er en slik:

1055353.jpg

Det er en LVD SCSI kontroller i full lengde. Merket er Adaptec, modellnummeret er AAC-9000MD. Den har PCI-X tilkobling, 2 interne og 4 eksterne LVD-porter.

Den sto i en Dell Poweredge 4300 som var ribbet for disker og minne. Poweredgen veide sikkert 30-40 kg og var ganske gammel og oppskrapet så jeg gadd ikke ta den.

Lenke til kommentar
Har funnet meg en Fujitsu Siemens Lifebook S me jeg mangler lader til den... det er ikke noen som har en til overs? Den skal gi 16 v/ 3.75 A DC....

7109869[/snapback]

Clas Ohlson har lader som passer regner jeg med. Koster deg 400-450,-

7109879[/snapback]

Og det er sikkert det at den er såpass "dyr" som gjør at han spør etter den her tenker jeg...

7110384[/snapback]

De har en litt billigere på databutikken.

http://www.databutikken.com/no/default.aspx?Product=HA46550

Edit: Det var kanskje ikke en billader han skulle ha da men...

Endret av premium
Lenke til kommentar
Hurra!

fant et par ned Beovox Bang&Olufsen relativt nye høytalere utenfor experten forleden. Mint condition, dvs helt strøkene  :w00t:

7116141[/snapback]

Er det muuulig??

Synd å si det, men det finnes tydeligvis "hjernedøde" mennesker nordpå også. Kos deg med lyden!

Lenke til kommentar

Var ute en tur i går å fant jævla mye Ethernet NIC

16 NIC

2 LVD SCSI-Kort

5 AGP skjermkort

PCI skjermkort

USB-Kort

3 Overganger fra skriverkabel til vanlig LPT

Siemens Primergy 600 som ikke virket (70kg)

Compaq Proliant med 2x Pentium Pro

Diverse S487 Hovedkort

IBM Netvista 1,8ghz P4

Cisco 3640 Moduler Router

Ingen av serverne hadde disker!

Har det slik at i Oslo finner jeg ikke noe som helst men, når jeg kommer hjem til Trønderlag da er det garantert at jeg finner mye ting å tang

Endret av david_almli
Lenke til kommentar
Hurra!

fant et par ned Beovox Bang&Olufsen relativt nye høytalere utenfor experten forleden. Mint condition, dvs helt strøkene  :w00t:

7116141[/snapback]

Så selv et PS2-spill stativ utenfor Expert, og så snill jeg var så spurte jeg om det var hivd, eller om de skulle ha det. Det hadde visstnok skjedd en feil, og de tok det inn i gjen.

Lenke til kommentar

Ble en fin liten fangst i kveld :)

En 150W PSU med ATX-kontakt, to vanlige drevkontakter og en floppy-kontakt. Den er liiten :yes:

Et hvitt 3,5" brønndeksel som jeg har vært på jakt etter ble også med hjem i tilleg til en fin alu. kjøleribbe.

Legger ut noen bilder i morra.

Lenke til kommentar
Hurra!

7116141[/snapback]

Er det muuulig??

Synd å si det, men det finnes tydeligvis "hjernedøde" mennesker nordpå også. Kos deg med lyden!

7116276[/snapback]

Folk har mye penger for tiden og sakene lå slengt i en pose ved returcontaineren, så rimelig sikker på at de var kastet ja :)

Lyden var meget god da jeg testa de, det til tross for den lille størrelsen på høytalerne. Kabinettene er i støpt og børstet alu, så vekten er også enorm. Morsomt funn!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...