Gå til innhold

Vi som digger å gå på "Elektroslang"


"Elektroslang" Miljøvern eller tyveri?  

694 stemmer

  1. 1. Når du tar med deg noe fra en eL:RETUR stasjon, er det:



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det ikke noen plass i Oslo folka ikke klikker om man ser på elreturen deres, har vært utsatt for å måtte springe å kaste meg i bilen en gang.

Det kom en ilsint gammel gubbe løpende etter meg.

6589136[/snapback]

 

Dra etter stengetid, evt en søndag morgen ;)

6590427[/snapback]

Men etter stengetid er det jo noen butikker som har gjerde, selvsagt de som har størst container som det kommer nye ting i hver dag.

Lenke til kommentar
Er det ikke noen plass i Oslo folka ikke klikker om man ser på elreturen deres, har vært utsatt for å måtte springe å kaste meg i bilen en gang.

Det kom en ilsint gammel gubbe løpende etter meg.

6589136[/snapback]

 

Dra etter stengetid, evt en søndag morgen ;)

6590427[/snapback]

Men etter stengetid er det jo noen butikker som har gjerde, selvsagt de som har størst container som det kommer nye ting i hver dag.

6590683[/snapback]

 

Siden du bor i Oslo, du har ikke prøvd Elkjøp Lørenskog? Der er det som regel godt utvalg å velge mellom, der er det ikke noe gjerde eller containere. Bare pass på å kom tidlig, for på ettermiddagen er det fullt med polakker, og da kan du ikke garantere deg at du finner noe særlig.

Datatinga ligger forøvrig strødd rundt kurvene som står der, og kurvene som er der er lave nok til at du kan titte oppi og se hva som er der :)

Endret av skyhawk
Lenke til kommentar

Er det noen her som har prøvd seg på et lite software raid i stavangerområdet i dag da.?

Og blitt halt sprellende ut av containeren av en oversized, ilsint nordlending, mens du bet deg fast i et par gamle lisenser på windows NT og SAP applikasjoner.

 

I så fall vil jeg oppfordre vedkommende til å gi seg til kjenne :-)

Lenke til kommentar

Jeg har en Viewsonic LCD skjerm jeg fant for en stund siden liggende som jeg gjerne skulle ha testet, men mangler det eksterne poweret til den. Den går på 12Volt, så det fikses lett, men problemet er at den har en rar strømplugg, med 4 pinner på. Hvordan i all verden skal jeg finne ut hvem av dem som skal ha + og - ? Hmm...

Lenke til kommentar
Er det noen her som har prøvd seg på et lite software raid i stavangerområdet i dag da.?

Og blitt halt sprellende ut av containeren av en oversized, ilsint nordlending, mens du bet deg fast i et par gamle lisenser på windows NT og SAP applikasjoner.

 

I så fall vil jeg oppfordre vedkommende til å gi seg til kjenne :-)

6592918[/snapback]

 

Haha må ha vært litt av et syn. :!:

 

Det var forresten ikke meg.

Lenke til kommentar
Er det noen her som har prøvd seg på et lite software raid i stavangerområdet i dag da.?

Og blitt halt sprellende ut av containeren av en oversized, ilsint nordlending, mens du bet deg fast i et par gamle lisenser på windows NT og SAP applikasjoner.

 

I så fall vil jeg oppfordre vedkommende til å gi seg til kjenne :-)

6592918[/snapback]

 

Ingen?

Kom igjen. Det er sunt å tilstå. Da føler du deg sååååå mye bedre etterpå. Kjenner du ikke hvordan samvittigheten får det til å knytte seg i magen, kjenner du ikke behov for å senke skuldrene etter all angsten. Det gjør godt å få lettet på seg. Her er det forståelse å finne

 

:cool: e

Lenke til kommentar
Er det noen her som har prøvd seg på et lite software raid i stavangerområdet i dag da.?

Og blitt halt sprellende ut av containeren av en oversized, ilsint nordlending, mens du bet deg fast i et par gamle lisenser på windows NT og SAP applikasjoner.

 

I så fall vil jeg oppfordre vedkommende til å gi seg til kjenne :-)

6592918[/snapback]

 

Og var det du som var den illsinte nordlendigen da? LOL.

 

Trokke det var meg jeg bor på østlandet.

 

Frankie

Lenke til kommentar

Apropos gratis.... (eller kanskje ikke)

 

Well, eh... muligens ikke helt riktig forum, men er da noenlunde on-topic, eller? :

 

Er det noen som har et Roland lydkort, dvs Sound Canvas (SCC-1) eller no sånt, fra 1994/96(?), og kunne tenke seg å kvitte seg med det ? Gjerne inkludert datterkort og annet stash.

Jei bare spørr... :blush:

 

Har forsøkt over alt, men dårlig stelt.

http://no.wikipedia.org/wiki/Roland_SCC-1

 

Evt kompensasjon kan avtales...

 

 

Eller kanskje noen også har en Roland MT-32 eller CM-32L lydmodul, ca 1987/89 ?

(bittelitt lettere å finne faktisk, men spør nå her likavæl)

http://no.wikipedia.org/wiki/Roland_MT-32

 

Eller også:

Roland LAPC-I ?

http://no.wikipedia.org/wiki/Roland_LAPC-I

800px-Lapc-1.jpg

 

 

jaja, verdt et forsøk :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...