Gå til innhold

Vi som digger å gå på "Elektroslang"


"Elektroslang" Miljøvern eller tyveri?  

694 stemmer

  1. 1. Når du tar med deg noe fra en eL:RETUR stasjon, er det:



Anbefalte innlegg

var en liten tur i dag, alt jeg fant bare front i/o til en gammel compaq presario.

men fikk meg en liten "hyggelig" overaskelse: to sexy damer som åpenbart var rusa på noe narkotika..... jeg tok heller med meg dem hjem.  :yes:

6295442[/snapback]

Fixed :whistle:

 

 

 

Over til saken: Bergen er sugne på elretur.. finner ingenting.

6318828[/snapback]

 

 

prøv elkjøp ute ved skjold... :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
en ganske for meg ukjennt produsent.

6318738[/snapback]

Digigram, mon tro? :)

Svindyre lydkort som nærmest er påkrevd av avviklingssoftware som SoundManager, Dalet, Digas og RCS Master Control - kort sagt det både riksdekkende- og små og store lokalradioer benytter.

6318798[/snapback]

 

Digigram var det ja! Var to ulike kort i maskinen og softwaren var visstnok ganske avhengig av nettopp disse kortene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Noen av folket som har funnet noen gode søplesteder i Oslo/Akershus området som er å anbefale?

6348304[/snapback]

 

kan anbefale returstasjonen bak Drøbak City, der kan det til tider være mye.

Men akkurat nå er det ganske tomt der...

 

EDIT: one leif down...

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

var å spillte litt airsoft i tromsø igår, tenkte jeg skulle se oppi en container som sto på området. der låg det et forholdsvis nytt kabinett og et ati rage agp skjermkort som jeg tok med meg. En kompis sa til meg at det låg noen pcer lenger bort, og der fant jeg en delvis herpa Asus terminator (cinet smartstation 110), masse cpu-kjølere etc. måtte jo bare ta det og :grin:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Tok meg en liten rekognoseringstur ned bak cityen i dag, ser ut til at forholdene er i ferd med og bedre seg :D Var mye der i dag...

 

en fortron source 250w, har enda ikke testet den enda men den ser hel ut.

(endelig har jeg en psu til filserveren jeg driver og bygger :w00t: )

 

to bakre høytalere til en cambridge soundworks surround anlegg til pc, de er like som de på bildet under:

 

en dvd rom fra hitatchi

 

en 486dx2 på 66mhz

 

noe ram

 

et soundblaster 128 lydkort, lå faktisk i eska og det ser ubrukt ut. Klistremerket til kabinettet lå enda i eska :cool:

 

et pci-x scsi kontrollerkort

 

lå en sanyo forsterker som jeg tipper er fra 70 tallet der, fin front i børstet stål. Tok den ikke med, har ikke plass :

( Kansje noe for deg mysjkin??, vet du liker forsterkere...)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
pci-x scsi kontrollerkort

 

Hva slags kort snakker vi om?

6354247[/snapback]

 

compaq smart array 431, et u160 kontrollerkort med 16mb minne.

Fant et bilde av det: SA-431

 

en morsom ting med det var at det har en ppc cpu (power pc cpu) fra ibm på kortet, cpuen er veldig lik den brukt i eldre macer. Første gang jeg ser en ppc i en pc... :dontgetit:

 

EDIT: Bang, bang ,bang, your dead leif... :whistle:

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
pci-x scsi kontrollerkort

 

Hva slags kort snakker vi om?

6354247[/snapback]

 

compaq smart array 431, et u160 kontrollerkort med 16mb minne.

Fant et bilde av det: SA-431

 

en morsom ting med det var at det har en ppc cpu (power pc cpu) fra ibm på kortet, cpuen er veldig lik den brukt i eldre macer. Første gang jeg ser en ppc i en pc... :dontgetit:

 

EDIT: Bang, bang ,bang, your dead leif... :whistle:

6355881[/snapback]

 

Tror det er en CPU som er endel brukt på dyre kontrollere.

 

Er jammen ikke værst det der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
pci-x scsi kontrollerkort

 

Hva slags kort snakker vi om?

6354247[/snapback]

 

compaq smart array 431, et u160 kontrollerkort med 16mb minne.

Fant et bilde av det: SA-431

 

en morsom ting med det var at det har en ppc cpu (power pc cpu) fra ibm på kortet, cpuen er veldig lik den brukt i eldre macer. Første gang jeg ser en ppc i en pc... :dontgetit:

 

EDIT: Bang, bang ,bang, your dead leif... :whistle:

6355881[/snapback]

 

Tror det er en CPU som er endel brukt på dyre kontrollere.

 

Er jammen ikke værst det der.

6356004[/snapback]

 

jaja, har ikke et hk og bruke det til da... Så blir nok liggende som en raritet på rommet mitt, muligens jeg skal skaffe meg en server med pci-x... :hmm:

Lenke til kommentar
lå en sanyo forsterker som jeg tipper er fra 70 tallet der, fin front i børstet stål. Tok den ikke med, har ikke plass :

(  Kansje noe for deg mysjkin??, vet du liker forsterkere...)

6354123[/snapback]

 

Hmm, får prøve å smelle innom før noen tar den med eller herper.. Vel, det vil si, jeg har jo absolutt ikke bruk for mer, men har jo strengt tatt plass... selv om jeg vet om noen i familien som ville protestert værre på en hver ny ting som om de visste at de kom inn.... :)

 

M.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

tok en liten tur i dag etter at jeg hadde levert bikkja på kennel før ferien.

 

Lite i dag, tok ikke med meg noe, så dog at det lå en sanyo forsterker fra tidlig 90 tall der, hadde en fin equaliser i front. Tok den ikke med, ville ikke passet inn sammen med resten av utstyret ;) Angrer egentlig litt på det nå i ettertid :(

 

Testa i dag et socket7 hk fra hp som egentlig sto i en server, funket fint det, klokket også opp cpuen jeg testa den med, kjørte en 133mhz pentium @200mhz helt 100% stabilt. Nå ble det gjort med en kjøler beregnet på k6 couer på opptil 400mhz, så varme var ikke noe problem. bytter nok couen ut mot en pentium som er lagd for og kjøre på 200mhz, vil ikke risikere ustabilitet...

Kjørte også hket med diverse eksotiske ting som ikke var vanlig rundt 95: ekstra cache på 256kb og en Vrm (voltage regulating module) som gir mer stabil spenning. hket hadde også plass til 6 edo rambrikker, men to av de måtte være singlesided.

 

Neste blir vel og teste dual socket 8 hket mitt, men det blir først om en uke, skal ta meg litt ferie først :thumbup:

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...