Gå til innhold

Vi som digger å gå på "Elektroslang"


"Elektroslang" Miljøvern eller tyveri?  

694 stemmer

  1. 1. Når du tar med deg noe fra en eL:RETUR stasjon, er det:



Anbefalte innlegg

åå nice altså vil maks ha en S88 :)

6229243[/snapback]

 

hæ, hvor passa den inn i sammenhengen?? :roll:

 

var en tur i går, og på torsdagen, så her kommer noen av de funna jeg og skrollan hadde:

 

endel cpuer, p1, p2, celeron og noen 486.

 

den vanlig mengden edo ram (har sikkert 100 og noe brikker liggende ;) )

 

noe simm ram

 

og litt sdram på 32mb

 

et ati rage turbo pro agp skjermkort.

 

et "maxi gamer phoenix" pci skjermkort med kjøler, uvanlig med kjøler på så gamle skjermkort...

 

en siemens expert c med 900mhz socket 370 celeron, og 4gb hdd. manglet psu, ram

og optiske drev, men kabinettet var lite... (så lite at en full lengdes atx psu ikke vil passe inn hvis man har cd rom, vil passe inn bak, men den vil gå helt inn i cd romen.)

 

så nå ligger en modifisert m-atx psu i garasjen med en vanlig atx psu bakplate, ikke noe vakkert syn, lim og shit over det hele, men det funker :w00t:

 

inne i det siemens kabinettet lå det en pose med dette innholdet:

en 300mhz p2 cpu, en ST 486dx2 på 80mhz det "maxi gamer skjermkortet jeg nevner ovenfor.

(det er vel ikke deg mysjkin som har rereturnert?)

6234494[/snapback]

 

Unnskyld at jeg spør, men hva i all verden skal du med alt det der?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
åå nice altså vil maks ha en S88 :)

6229243[/snapback]

 

hæ, hvor passa den inn i sammenhengen?? :roll:

 

var en tur i går, og på torsdagen, så her kommer noen av de funna jeg og skrollan hadde:

 

endel cpuer, p1, p2, celeron og noen 486.

 

den vanlig mengden edo ram (har sikkert 100 og noe brikker liggende ;) )

 

noe simm ram

 

og litt sdram på 32mb

 

et ati rage turbo pro agp skjermkort.

 

et "maxi gamer phoenix" pci skjermkort med kjøler, uvanlig med kjøler på så gamle skjermkort...

 

en siemens expert c med 900mhz socket 370 celeron, og 4gb hdd. manglet psu, ram

og optiske drev, men kabinettet var lite... (så lite at en full lengdes atx psu ikke vil passe inn hvis man har cd rom, vil passe inn bak, men den vil gå helt inn i cd romen.)

 

så nå ligger en modifisert m-atx psu i garasjen med en vanlig atx psu bakplate, ikke noe vakkert syn, lim og shit over det hele, men det funker :w00t:

 

inne i det siemens kabinettet lå det en pose med dette innholdet:

en 300mhz p2 cpu, en ST 486dx2 på 80mhz det "maxi gamer skjermkortet jeg nevner ovenfor.

(det er vel ikke deg mysjkin som har rereturnert?)

6234494[/snapback]

 

Unnskyld at jeg spør, men hva i all verden skal du med alt det der?

6235010[/snapback]

 

 

kjekt og ha :tease:

Lenke til kommentar
Husker da jeg hadde arbeidsuke på Elkjøp utti kobbervikdalen (rett utenfor drammen, hvor jeg bor) og fikk forsyne meg i så ekstremt mye RÅTT, for å si det som det er! Der fikk jeg litt av hvert, men kunne jo ikke ta med meg et helt lass hjem på bussen heller da. =/

 

Men skal bort å kikke på Gulskogen imorra tror jeg. Der er det en dynge for EL-retur og en for materialer (ofte metall) som kan være spennende! Håper jeg finner no kobber til en vannblokk. :yes:

6187455[/snapback]

 

hvor paa gulskogen er det? mellom meny og spar kjop ved senteret?

bor paa oren selv..

hvet du om noen andre stedet? her vert non ganger paa expert (aasiden) uten hell....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Unnskyld at jeg spør, men hva i all verden skal du med alt det der?

6235010[/snapback]

 

ja, si det. må tillegge at noe blir rereturnert, som ødelagte ting, mye av det jeg finner er nettopp det... og så er det jo kjekt og ha ting liggende,

jeg har den leie tendensen til og trenge den tingen, når jeg har kvittet meg med den :(

 

også må du huske at akkurat denne gangen så er det funnene til meg og en kamerat over to dager, blir ikke så mye da...

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
jeg får ikke lov til og plukke her jeg bor  :(  Er den sint gubbe som sier NEI :angry:

6235992[/snapback]

Bare plukk du! Kommer han sure fyren spiller du bare stokk dum :)

6236065[/snapback]

 

 

da sier han bare les på lappen :wallbash:

 

 

på lappen står det:: Plukking forbudt :mad::mad:

6236117[/snapback]

bare [ ta med et a4 ark og litt teip... (husk [ fjerne arker n[r du er ferdig ;)

Lenke til kommentar
Fikk denne gamle saken her om dagen. Hadde aldri engang hørt om slike bokser. Kan ihvertfall plukke lysdioder og knapper av den :)

 

Beklager litt dårlige mobil-bilder.

6236305[/snapback]

Aaah, mener å huske sånne, fra den tiden printerene var stokk dumme og tyrege (punktmatriseskrivere, aaah sweet memories) Hvis ikke jeg tar feil inneholder den en del minne (kanskje /gisp! en hel MB) slik at PCen kan sende jobben over dit og gå videre med andre ting. ... Neppe særlig nyttig nå... er kabinettet stort nok til å få inn et mini-itx i? eller kanskje du kan bruke det til å sette en usb-disk inn i? Det hadde jo vært litt retro... :-)

 

M.

Lenke til kommentar
Fikk denne gamle saken her om dagen. Hadde aldri engang hørt om slike bokser. Kan ihvertfall plukke lysdioder og knapper av den :)

 

Beklager litt dårlige mobil-bilder.

6236305[/snapback]

Aaah, mener å huske sånne, fra den tiden printerene var stokk dumme og tyrege (punktmatriseskrivere, aaah sweet memories) Hvis ikke jeg tar feil inneholder den en del minne (kanskje /gisp! en hel MB) slik at PCen kan sende jobben over dit og gå videre med andre ting. ... Neppe særlig nyttig nå... er kabinettet stort nok til å få inn et mini-itx i? eller kanskje du kan bruke det til å sette en usb-disk inn i? Det hadde jo vært litt retro... :-)

 

M.

6239188[/snapback]

 

Etter lysdiodene å bedømme ser det ut som om den har 256 kb med minne :p

Lenke til kommentar
Unnskyld at jeg spør, men hva i all verden skal du med alt det der?

6235010[/snapback]

 

ja, si det. må tillegge at noe blir rereturnert, som ødelagte ting, mye av det jeg finner er nettopp det... og så er det jo kjekt og ha ting liggende,

jeg har den leie tendensen til og trenge den tingen, når jeg har kvittet meg med den :(

 

også må du huske at akkurat denne gangen så er det funnene til meg og en kamerat over to dager, blir ikke så mye da...

6235695[/snapback]

 

Men 486 er vel en smule utdatert?

 

Jeg holder meg unna alt under 800mhz, så hvis det er noen som trenger p2er feks så finnes det bøttevis av det her i distriktet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...