Gå til innhold

Vi som digger å gå på "Elektroslang"


"Elektroslang" Miljøvern eller tyveri?  

694 stemmer

  1. 1. Når du tar med deg noe fra en eL:RETUR stasjon, er det:



Anbefalte innlegg

om man spør de ansatte på en respetabel måte, og sier du kan bruke dette, og at det eventuelt ubrukte kommer du tilbake med, pleier du å få lov, men det er sikkert mitt tillegsargument som tipper vekta, det at jeg går serviceelektroikerm så jeg kan faktisk reparere og bruke ting.

 

jeg har da i allefall fått tatt med meg mye snax, både i det siste og som ung pjokk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet om det er noen slike butikker i Narvik?

6176355[/snapback]

De fleste som selger elektro-materiell er pålagt å ta imot utrangert utstyr, så ta en titt bak slike butikker, elkjøp, expert osv, så finner du sikkert noe.

Bare så synd at de har begynt å stenge av disse plassene for oss :(

Lenke til kommentar
Finnes det noen plasser i/rundt Lillestrøm? Har vært innom søplefyllinga, men gamlingen som jobber der er ikke så gavmild på å gi vekk datadeler :(

6179368[/snapback]

 

 

jeg vet at elkjøp på karihaugen og lefdal på strømmen har.. men lefdal har "dårlig utvalg som oftest" og elkjøp tyner lommeboka di .. ble fortalt at skulle jeg få rote i den ene maskina som var der skulle han ha 500 kr.. pluss 200 kr for at han ikke skulle si noe.. griske jævler :p

Lenke til kommentar

hallaiz...

 

Er ny på denne tråden :)

 

Jeg og en kompis bruker å være på "dompa" eller som noen andre vil kalle søppel-fyllingen etter stenge tid...

 

Får ca. 1 år siden når vi ikke hadde så veldig bra pc vruke vi å hente hardware fra dompa..

Her fant jeg min første pc:

AMD duron 900mhz

256mb ram

geforce 3

20gb harddisk

 

Men nå i det siste bruker vi ikke å være der så ofte men det er sykt morsomt å lete etter nye pc deler, spess når di er gratis :D

 

Edit: Bor nært en by der el-kjeden el-kjøp holder til men er ikke de konteinerne låst igjen??

 

isåfall hvordan får man dem opp??

Endret av Rockna
Lenke til kommentar

Husker da jeg hadde arbeidsuke på Elkjøp utti kobbervikdalen (rett utenfor drammen, hvor jeg bor) og fikk forsyne meg i så ekstremt mye RÅTT, for å si det som det er! Der fikk jeg litt av hvert, men kunne jo ikke ta med meg et helt lass hjem på bussen heller da. =/

 

Men skal bort å kikke på Gulskogen imorra tror jeg. Der er det en dynge for EL-retur og en for materialer (ofte metall) som kan være spennende! Håper jeg finner no kobber til en vannblokk. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...