Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Vi som digger å gå på "Elektroslang"

"Elektroslang" Miljøvern eller tyveri?  

695 stemmer

1. 1. Når du tar med deg noe fra en eL:RETUR stasjon, er det:

Anbefalte innlegg

Fant en Dell Inspiron 9300 med bl.a. nVidia 6800 256MB grafikk, har ikke den kraftigste prosessoren (en Pentium M på 1600MHz). Harddisken var plukket ut men maskinen virker ellers helt ok, Ga den bort til GabrielV her på forumet.

Fant også en strøken HTC HD2, 1000MHz snapdragon cpu, 512MB RAM og stor god skjerm med bra oppløsning, la inn Andriod på denne, fikk helt angst av windows phone 7,5

post-15715-0-37512400-1367395605_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror jeg trenger syndforlatelse! :p

Jeg var en tur på FIAS nettopp og leverte en haug med skrot, og da jeg kastet noe gammelt lysornament oppdaget jeg en gammel HP/Dell(?) som lå der - jeg tok av sidedøren og rappet med meg (beklager, "frigjorde") en IDE HDD...jeg ble oppdaget av den vakthavende tjomen som sa at jeg ikke kunne ta med meg noe som helst, men jeg løy og sa jeg hadde kastet maskinen selv.

Disken er en Maxtor DiamondMax Plus 9 160GB (vet ikke om den er funksjonell ennå).

Edit:

Tror jeg skjønner hvorfor den maskinen gikk på dynga: den går jo en Zerg infestation en høy gang!

No wonder btw.: fant bla.a. "fucked by big cock.exe". Da ber man om bråk. :rofl:

Endret av Paladin@LANur
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dagens:

Denon ASD-11R (iPod dock til Denon anlegg) noen som har bruk for denne?

Med kabler + strøm.. Ser ikke ut til å være mye brukt.. ellers ukjent stand.

DMTech 7" lcd skjerm (er vel en del av et DVD sett til bil, dette er da delen uten dvd spiller..

Men var med noe kabler, så den kan nok modifiseres til andre ting, om den funker.

Fujitsu Siemens Amilo K 7600

Mangler lader, men ser ellers komplett ut, skal teste den etterhvert :)

Er vel en eldre maskin så vidt jeg kan se, men er AMD CPU og designet for Windows XP ut fra klistremerkene.

Lenke til kommentar

Må altså se hva som er der nå på Tirsdag. Men ja kan sjekke. Til de som lurer er alt dette kastet fordi de skal ombygge ett bygg og de måtte ta med deg noen mac og server labs og de tok vel ikke med det dårligste. Vet de har Dual-Quad Xeon på det de IKKE kastet, så lurer litt på hva som sitter i disse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...