Gå til innhold

Vi som digger å gå på "Elektroslang"


"Elektroslang" Miljøvern eller tyveri?  

694 stemmer

  1. 1. Når du tar med deg noe fra en eL:RETUR stasjon, er det:



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nok kobber i den der til å forsyne en middels stor afrikansk småby med et elektrisk nett ;-)

 

Mon tro hva man kan selge den for? ...mangler riktignok fjernkontrollen, men det er ikke værre en programmere en logitech 555 multifjernkontroll jeg fant for et år siden :)

Endret av Re-Offender
Lenke til kommentar

Hehe... hørte noen rykter om at du og mhsalangli måtte løpe som ville dyr fra noen vektere når dere var på slang i går ;-)

 

Har mhsalangli rukket å få pusten igjen fra i går? ;-)

 

Nei det er feil, jeg tok det hele helt pedal og så bare vidre i kurvene da vakta presterte å si at det var ulovelig å være på området noe det faktisk ikke er.

 

For meg er det viktig å oppføre seg normalt hyggelig i en sånn situasjon.

 

Det var noen Polske som også var på søppel slang, de ble begge to jaget bort men han ene snudde og sprang tilbake til kurvene, tok med seg noen laptopper og la på sprang bort fra området.

Endret av GabrielV
Lenke til kommentar

Nei det er feil, jeg tok det hele helt pedal og så bare vidre i kurvene da vakta presterte å si at det var ulovelig å være på området noe det faktisk ikke er. For meg er det viktig å oppføre seg normalt hyggelig i en sånn situasjon.

 

Det var noen Polske som også var på søppel slang, de ble begge to jaget bort men han ene snudde og sprang tilbake til kurvene, tok med seg noen laptopper og la på sprang bort fra området.

Run Forrest!! Run!! ;-)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da var man klar for nye funn, rigga akkurat til den nye arbeidstasjonen min, fikk skrivebordet for 200kr og kjøpte ny diger antistatiskmatte på ebay til 640kr.inkl.frakt, gikk momsfritt gjennom posten, hyggelig :)

 

Anbefaler denne på det varmeste, høy kvalitet og blytung: http://www.ebay.com/itm/Anti-Static-ESD-Earthing-Bench-Mat-1200-X-500mm-European-Grounding-Plug-Kit-/380460773737?pt=UK_Computing_Other_Computing_Networking&hash=item58953ab169

 

post-15715-0-15919000-1361657919_thumb.jpg

 

post-15715-0-15846400-1361657930_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Woohoo

 

Første gang jeg finne noe som er verd å dra med meg hjem, i alle fall etter hva mine øyer har sett. En Samsung T200HD skjerm.

 

post-193753-0-40267000-1361726221_thumb.jpg

 

Kan ikke se noen synlige skader på den. Fant den inni ei eske, men det har regnet i dag og i går. Så vil anta at den har blitt noe bløt selv om den så tørr ut når jeg fant den.

 

Burde jeg la den tørke før jeg tester den??? Hvis ja, sånn ca hvor lenge?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Woohoo

 

Første gang jeg finne noe som er verd å dra med meg hjem, i alle fall etter hva mine øyer har sett. En Samsung T200HD skjerm.

 

post-193753-0-40267000-1361726221_thumb.jpg

 

Kan ikke se noen synlige skader på den. Fant den inni ei eske, men det har regnet i dag og i går. Så vil anta at den har blitt noe bløt selv om den så tørr ut når jeg fant den.

 

Burde jeg la den tørke før jeg tester den??? Hvis ja, sånn ca hvor lenge?

 

Kjempe funn, har en jeg kjenner som har en likedan skjerm og påstod den var defekt - mener å huske at av/på 'knappen' på denne faktisk ikke er en fysisk knapp - bare å holde en finger over av/på logoen nede til høyre.

Lenke til kommentar

Kjempe funn, har en jeg kjenner som har en likedan skjerm og påstod den var defekt - mener å huske at av/på 'knappen' på denne faktisk ikke er en fysisk knapp - bare å holde en finger over av/på logoen nede til høyre.

 

Stemmer at av/på knappen er en sånn touch knapp nede til høyre, tok noen sekunder før jeg fant den :wee: . Men etter jeg hadde funnet den og fått den på så var det en hel masse med flimmer over skjermen, knappene fungerte og jeg fant hdmi kilden. Bildet kom noe opp ilag med alt flimmeret, eller flimmeret var hoveddominerende.

 

Noen som vet hva som kan være feil og om det kan være lett å fikse?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...