Gå til innhold

Vi som digger å gå på "Elektroslang"


"Elektroslang" Miljøvern eller tyveri?  

694 stemmer

  1. 1. Når du tar med deg noe fra en eL:RETUR stasjon, er det:



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bor i sandnes/forus området. Jeg bor 1~2 km fra diverse datasentere og der er masse!masse!!masse utstyr som blir kastet men jeg har ikke fått anlednig/tenkt på det før nå og snuske litt i områdene. Jeg har også avtale med et lokalt firma (venn til sønnen til sjefen) Har henter masse utstyr der. Og masse eldre sas disker. 40-50 stk. :)

Endret av wtf1337
Lenke til kommentar

Sweet, regner med at du bor i bærum du også. Har du sjekka andre steder? f.eks på slependen?

På Slependen og på Expert på Holmen er det bare søppel. Du kan sjekke elreturen på Trekanten (øverste egt. rett innenfor toalettene, der det står "kun for ansatte"). Ellers er det Lefdal og Universitetet jeg har hatt mest hell :-)

Lenke til kommentar

En venn av meg som kjører søppel har funnet 3 laptops denne uka..

Ser ut til å komme fra samme sted, da dem er satt opp likt.

Maskinene er:

1x HP NC6220

2x HP NC6320

 

Ligger XP på dem, og alle starter opp.. men til innlogging så brukes Novell Client 4.91 SP4, så jeg kommer ikke inn på dem.

Og bios er også passordbeskyttet på NC6320 maskinene.

Er det noe håp om å komme inn i bios på disse? f.eks en bios wipe fra cd? (siden jeg kom inn på boot meny).

Og ang Novell så vil jo diskene bli formatert og windows xp blir lagt inn på nytt, så det er ikke noe problem.. men kunne vært greit å kommet inn i bios også.

Lenke til kommentar

En venn av meg som kjører søppel har funnet 3 laptops denne uka..

Ser ut til å komme fra samme sted, da dem er satt opp likt.

Maskinene er:

1x HP NC6220

2x HP NC6320

 

Ligger XP på dem, og alle starter opp.. men til innlogging så brukes Novell Client 4.91 SP4, så jeg kommer ikke inn på dem.

Og bios er også passordbeskyttet på NC6320 maskinene.

Er det noe håp om å komme inn i bios på disse? f.eks en bios wipe fra cd? (siden jeg kom inn på boot meny).

Og ang Novell så vil jo diskene bli formatert og windows xp blir lagt inn på nytt, så det er ikke noe problem.. men kunne vært greit å kommet inn i bios også.

Ja det er det vet hvordan jeg kommer inn i bios på de fleste pcer kan forklare spør på: email [email protected]
Lenke til kommentar

Jeg gav opp bios passordet på pc'ene.. fikk uansett bootet dem fra usb :)

Hjalp ikke å koble fra bios batteri, batteri og lader, og det hjalp ikke å bruke bios wipe programmer..

 

Men tilbake OT!

 

Fattern fant en dele pc idag.. en Acer 5720Z.. Den ser ganske hel ut, men mangler dekslet under, CPU, RAM, skjermkort, og harddisk.

Og kjølinga var knekt av..

Har vel sikkert CPU, RAM og harddisk som passer, men værre med skjermkort og CPU kjøler :p

Så det blir vel bare til at jeg skrur av skjermen, og evt tastatur og WLAN kort.

Ellers var den også med lader og batteri, som er kjekt å ha :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei Internett! :) Jeg var en tur på den lokale søppeldynga her i morges og og vekten min inn på miljøstasjonen var ca 220 kg.. Da jeg kom hjem så jeg plutselig i min skrotnissepose,en tilsynelatende veldig lite brukt å velfungerende DEFA kupevarmer :xmas: (varmer opp rommet jeg sitter i på et blunk) siste julegaven er en Airlink Jensen 59300 også helt fin etter en liten reset,.. Hva fae.n er det som skjer i hue til folk!. Mitt ego kanskje smiler ,men tanke på at det blir kasta så mye (Gull) hver j dag gjør meg forbanna! Takk

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...