Gå til innhold

Vi som digger å gå på "Elektroslang"


"Elektroslang" Miljøvern eller tyveri?  

694 stemmer

  1. 1. Når du tar med deg noe fra en eL:RETUR stasjon, er det:



Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
TT88: Jeg håper du tuller med det om 5x3200+.

 

 

Patrick.M: You got pm..

 

I do not.

6036025[/snapback]

 

får sende på nytt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
TT88: Hvordan fikk du tilgang til de tingene, jobber du på Elkjøp eller no?

Eller kjenner du noen som jobber der?

6037768[/snapback]

Vis du leser den forgje posten hans, så er det ganske logisk at han jobber på Expert, legg sammen 2+2.

 

 

Gjelder å lese litt poster før du selv poster.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hehe .. drømme :whistle:

 

SGI-Origin-3800L.jpg

 

Neida, denne saken blir neppe lagt død allerede nå. Den har sikkert flere leveår igjen som nr. 2-maskin.

6038426[/snapback]

 

hmm, kunne sikkert klemt par sånne inn på rommet mitt... :whistle:

 

*forte seg og bestille tur til trondheim, leie lastebil og så overvåke alle elretur steder i trondheim 24/7*

Lenke til kommentar
Kan jo alltids stable den der på gulvet og sove på den?:D Er sikkert god nok plass til å bo i ett av kabinettene hvis du fjerner innholdet og. ;)

6042589[/snapback]

Mulig det bare er meg.. men forsvinner ikke noe av poenget om du fjerner innholdet? :)

6042632[/snapback]

Du kan jo etterligne maskinen med rare lyder og summing hvis noen lurer? Er vel litt status å bo i en del av maskina og?:D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Kan jo alltids stable den der på gulvet og sove på den?:D Er sikkert god nok plass til å bo i ett av kabinettene hvis du fjerner innholdet og. ;)

6042589[/snapback]

Mulig det bare er meg.. men forsvinner ikke noe av poenget om du fjerner innholdet? :)

6042632[/snapback]

Du kan jo etterligne maskinen med rare lyder og summing hvis noen lurer? Er vel litt status å bo i en del av maskina og?:D

6042917[/snapback]

 

det hadde vært den beste nerdesenga du kan tenke deg, sove i et rackskap!

 

men hadde et lite funn i dag, "fikk" en fujitsu siemens 19" crt av en kamerat,

1600x1200 og 70hertz... :D jeg er fornøyd...

 

(fikk den ikke helt, han skal muligens bruke den etter jul, hvis han har plass da...

håper inderlig at han glemmer den skjermen, or i will make him forget it :evil::whistle:)

 

bruker den atm som sekundær skjerm på laptopen, sinnsykt digg, fargene er også gode, bare synd det ikke er flatt bilderør.

Den lukter også som om noen driver og lodder inni der, håper det gir seg...

Lenke til kommentar
Kan jo alltids stable den der på gulvet og sove på den?:D Er sikkert god nok plass til å bo i ett av kabinettene hvis du fjerner innholdet og. ;)

6042589[/snapback]

Mulig det bare er meg.. men forsvinner ikke noe av poenget om du fjerner innholdet? :)

6042632[/snapback]

Du kan jo etterligne maskinen med rare lyder og summing hvis noen lurer? Er vel litt status å bo i en del av maskina og?:D

6042917[/snapback]

 

det hadde vært den beste nerdesenga du kan tenke deg, sove i et rackskap!

 

men hadde et lite funn i dag, "fikk" en fujitsu siemens 19" crt av en kamerat,

1600x1200 og 70hertz... :D jeg er fornøyd...

 

(fikk den ikke helt, han skal muligens bruke den etter jul, hvis han har plass da...

håper inderlig at han glemmer den skjermen, or i will make him forget it :evil::whistle:)

 

bruker den atm som sekundær skjerm på laptopen, sinnsykt digg, fargene er også gode, bare synd det ikke er flatt bilderør.

Den lukter også som om noen driver og lodder inni der, håper det gir seg...

6043986[/snapback]

 

Tror du skal skru den av når det er natt og du ikke er tilstede... :hmm:

Noe jeg har gjort til en vane både med tv'r og annet skjermstyr. Trykke dem ut og ikke bare skru av med fjernkontroll... :yes:

Lenke til kommentar

Kult! Håper det er mange lesere av dagsavisen som googler seg fram til denne tråden.

 

Det første og eneste treff når man googler "returstasjon hardware" eller "returstasjon datautstyr" er denne tråden :D

 

06a1-05_828679g.jpg

Foto: Henrik Björnsson Returstasjonene er blitt populære skattkamre for enkeltpersoner og grupper. Denne populære returstasjonen befinner seg et sted på Østlandet. Bildet er tatt etter stengetid, og disse karene tar en titt på kveldens utvalg.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Var en litt syk vri på den artikklen.. Viser bare at de fleste av oss har det som plommen i egget...

 

Snakket med en kar på søppelfylinga i forgårs (var med litt gamle hvitevarer) og han viste meg alt i fra nesten nye plennklippere, tv'r/skjermer hagemøbler osv sov... som fungerte helt fint og så bra ut.

 

Tingen er vel at vi kaster ting når vi er lei av dem og ikke når de er gått i stykker..

Lenke til kommentar
Vi er i Dagsavisen.

 

M.

6045223[/snapback]

Tøft.

 

Men jeg foretrekker "Data-kyndige" fremfor "Data-nerd".

 

Og vi legger da ikke ut bilder, og vi gir ikke søppelplassene terningkast.

Vi bare sier hvilke som er gode, og Drøbak er nok den beste.

6045335[/snapback]

 

Arctic gir jo et par terningskast på sin førstepost i tråden...

 

Edit: merker meg at de ellers viser bilde av funnene til "B.H.H" på side 20 i tråden.. ;)

Endret av Blacki
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...