Gå til innhold

Vi som digger å gå på "Elektroslang"


"Elektroslang" Miljøvern eller tyveri?  

694 stemmer

  1. 1. Når du tar med deg noe fra en eL:RETUR stasjon, er det:



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dugnad i sameiet:ble en WRT54G (versjon 7 dessverre) uten PSU. Ikke testet enda, den må tørke først (mye regn i dag).

Prøvde den i dag (måtte bytte PSU på min egen WRT54Gv2, så da passet det), v7'en hadde firmware v7.00.1 fra 4 mai 2006, jeg oppgraderte til nyeste (v7.00.8 build 008 fra 9 juli 2009) det funket greit.

Noen som vil ha en WRT54Gv7 uten PSU? Den befinner seg på Grunerløkka.

Lenke til kommentar

Var innom den lokale elreturen på min dagligvarebutikk og gjorde en storfangst i dag.

 

Ble en MacBook PRO med dualcore på 2,3GHz og 4GB RAM +++

 

..og en ultraportabel ThinkPad X1 med 4GB RAM, 3G +++

 

Har ikke fått testet noen av maskinene enda da forrige eier hadde glemt å kaste strømforsyningene... den drittsekken ;)

post-15715-0-08342700-1351798082_thumb.jpg

post-15715-0-97120700-1351798095_thumb.jpg

post-15715-0-48206900-1351798127_thumb.jpg

post-15715-0-79165200-1351798162_thumb.jpg

Endret av ArcticOC
Lenke til kommentar

Hva er det du ikke liker med OSX? Synes faktisk det fungerer ganske bra. Veldig annerledes grensesnitt enn Windows, men har ikke hatt noen "tulleproblemer" slik som det ofte er på Windows.

 

Finnes det utbyttetastatur som gir en Windows-layout på tastaturet?

Syns det ser glorete ut og er uoversiktlig. Dessuten kjører det ikke alle programmene jeg bruker. Prøvde å bli venner med OSX på den forrige macbooken jeg fant, men herregud for en lettelse d var å legge inn Win 7 etter en mnd tid. Skal jeg først bruke et alternativt OS legger jeg heller inn Ubuntu o.l

 

Tulleproblemer i windows? Da har du isåfall ikke kontroll med driverne dine, har ikke et eneste problem på mine windows innstallasjoner :)

Endret av ArcticOC
Lenke til kommentar

Ikke akkurat et funn, men om jeg ikke hadde tatt den i mot så hadde den blitt kasta :p

Emachines E528 laptop med knust skjerm.

Dårlige specs.. men om jeg får tak i en skjerm så er den vel mulig å få solgt..

Celeron 900, 15,6" skjerm, 2GB DDR3 ram, 160GB harddisk, 802.11B/G/N, Windows 7 Home Premium.

Produsert 24.09.2010, så den er ikke så veldig gammel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis tasturet på den fungerr prikkfritt, må du bare send en PM om du vil bli kvitt den, ArticOS.

Thinkpaden eller MacBook'en?

 

Har ikke fått testet macbook'en enda, skal låne laderen til naboen

 

Ikke akkurat et funn, men om jeg ikke hadde tatt den i mot så hadde den blitt kasta :p

Emachines E528 laptop med knust skjerm.

Dårlige specs.. men om jeg får tak i en skjerm så er den vel mulig å få solgt..

Celeron 900, 15,6" skjerm, 2GB DDR3 ram, 160GB harddisk, 802.11B/G/N, Windows 7 Home Premium.

Produsert 24.09.2010, så den er ikke så veldig gammel.

6-700kr for en ny skjerm på ebay, så da må man nesten vurdere om det er værdt det
Lenke til kommentar

Skal skru den opp og se hva slags skjerm som er i den, og prøve å søke opp på ebay ;)

Evt sjekke litt på qxl, finn osv.. og se om noen kanskje har en eller annen pc med samme type skjerm, som har andre problemer.

Gidder ikke legge så mye i den, i værste fall kan den vel kanskje brukes som en litt svak media pc, siden den har HDMI port.

 

Har tidligere bytta skjerm på en samsung pc.. 17.3", og det kom på rundt 6-800 kr på ebay, slapp heldigvis tollen :)

Men det var jo også en ganske ny pc, som vi kjøpte ny selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...