Gå til innhold

Vi som digger å gå på "Elektroslang"


"Elektroslang" Miljøvern eller tyveri?  

695 stemmer

  1. 1. Når du tar med deg noe fra en eL:RETUR stasjon, er det:



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det som gjør at dere blir jaget vekk fra feks elkjøp/expert er at de får meget bra betalt for el søppel. + at de sikkert vil gå gjennom søpla sjøl og plukke ut det de vil ha:)

Meget bra betalt? De tjener penger på det ja, Men de har også utgifter med dette. Og de tjener ikke meget bra.

Det er heller ikke lov til å ta klær fra Fretex-innsamlingsplasser.

Lenke til kommentar
Har de EL stasjon på trollmyra? hvis ja

 

er det åpent nå i høstferien? :)

 

Ja, dem har det.

Dem har ganske mye som er låst inn, + litt ute.. er du heldig, så får du ta med noe om du spør, men ikke ha for store forventninger..

Er selv med å kjører søppel, så vi tømmer der, og jeg har blitt jagd derifra før :p

Lenke til kommentar
Hehe fant to IBM Eserver 1U og 2U har nå utallige mange ram brikker to xeon cpu'r på 3ghz og 2ghz socket 604, slim cdrom med ide adapter og 8 delta vifter som blåser godt :evil:

Tøft! (så fremt du har en plass å bruke de til noe konstruktivt)

 

Serveren min har jeg glemt igjen i et serverrom jeg ikke lengre har tilgang til og det virker som den er koblet ut nå. :(

Lenke til kommentar

Hei hei alle hardwareravner

Det er skrekkelig lenge siden jeg var ute på containersafari sist.

En lengre periode med lite funn drepte motivasjonen litt. ( + konkurransen med polakker som ikke hadde annet å gjøre en å sitte å vente på at ting skulle dumpe i fanget deres)

 

Men...

Er det noen av dere snille kjekke unge mennesker som har en AMD K6-2 233 eller lignende cpu liggende til overs som jeg kan få i bytte mot en pakke tyggis eller noe sånn.(eler en skikkelig cpu :innocent: )

Hvis noen i tillegg har et gammelt savage S3 skjermkort på lur som dere ønsker å bli kvitt, så er jeg veldig behjelpelig. PM mottas med takk.

Lenke til kommentar
Hei hei alle hardwareravner

Det er skrekkelig lenge siden jeg var ute på containersafari sist.

En lengre periode med lite funn drepte motivasjonen litt. ( + konkurransen med polakker som ikke hadde annet å gjøre en å sitte å vente på at ting skulle dumpe i fanget deres)

 

Men...

Er det noen av dere snille kjekke unge mennesker som har en AMD K6-2 233 eller lignende cpu liggende til overs som jeg kan få i bytte mot en pakke tyggis eller noe sånn.(eler en skikkelig cpu :innocent: )

Hvis noen i tillegg har et gammelt savage S3 skjermkort på lur som dere ønsker å bli kvitt, så er jeg veldig behjelpelig. PM mottas med takk.

Noe ala dette?

post-21632-1254165782_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Er det noen av dere snille kjekke unge mennesker som har en AMD K6-2 233 eller lignende cpu liggende til overs som jeg kan få i bytte mot en pakke tyggis eller noe sånn.(eler en skikkelig cpu :innocent: )

Hvis noen i tillegg har et gammelt savage S3 skjermkort på lur som dere ønsker å bli kvitt, så er jeg veldig behjelpelig. PM mottas med takk.

 

Har en K6-233 og en K6-2/333 liggende dersom det er av interesse. Send meg en Pm dersom du ønsker de.

Lenke til kommentar

oisann! Var en fint "natt". Var et par stk til i på samme stedet, et par 45-50 åringer som ikke engang gadd å rydde etter seg.. endte jo med at jeg måtte ryddet og rotet deres...

 

Men fikk en finfin fangst.

 

2stk socket 775 msi hovedkort. P5 et eller anna. 1xE4400 cpu og en celeron av en type jeg ikke har fått helt sjekket enda. 1stk 250g WD HDD og en seagate 320g HDD. Samt en 12x Sony DVD brenner. Resten av innmates i de 2 kasse vare ikke noe særlig av interrese.. Eneste som var fjernet var ram'n.

 

Har bare tatt en kort hurtigtest på hovedkorta, cpu'ne og diskene, og alt ser ut til å fungere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...