Gå til innhold

Vi som digger å gå på "Elektroslang"

"Elektroslang" Miljøvern eller tyveri?  

695 stemmer

1. 1. Når du tar med deg noe fra en eL:RETUR stasjon, er det:

Anbefalte innlegg

[quote

Har faktisk ikke tenkt over den plata i det heletatt :p hehe

Men har et par 19" paneler liggende her, som jeg har tatt ut av skjermer med defekt elektronikk.

Om disse er mindre oppripa så kan jeg jo bare flytte over den ytrre glassplata :)

Evt bare ta den av, som du også nevner.

Men back OT!

NES med 6 spill, 2 kontroller, power, og tv-kabel :) Ikke teste enda, pga at det er noe vått.

Spillene er som følger..

Track&Field II

Disney Adventures The Magic Kingdom

Silent Service

Super Mario Bros

Tom & Jerry The Ultimate Game of Cat and Mouse!

DuckTales

Nice!

Jeg er interessert i å kjøpe den NESen av deg, spiller ingen rolle om den funker eller ikke. Send meg en PM så tar vi det videre der hvis det er interessant :)

Litt offtopic der, kom over denne tråden idag og dette virker jo rett så morsomt.. :)

Tror jeg skal sjekke ut Elkjøp og Expert her i området snart, kanskje jeg kan finne no spennende også!

Eneste ulempen jeg kan se nå er at begge de to stedene ikke har noen form for tak over utstyret som blir kastet, og med nedbøren som har vært de siste ukene minsker vel sjansen for å få tak i noe som faktisk fungerer..

Men skal nok uansett ha dette i bakhodet og ta en liten titt innimellom, til sommeren må det jo være helt ypperlig. Skjønner ikke at ikke denne tanken har slått meg før, takk for ideén :)

-nem

Endret av nemo81
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sliter med det samme der jeg har sjekket. Et godt lass med bløt tung snø over utstyret.... :/

Jau, jeg var innom to steder idag etter jobb og titta litt, lå endel snask men var dekket av snø, pluss at folka på elkjøp lurte på hva jeg gjorde der:) (det får de lov til;))

Vente til snøen er vekk, så ta en ny tur vel :p

Lenke til kommentar

Siste funn:

Lacie ekstern dvd-brenner (bruker 2x 1394 FireWire porter), uten power adapter..

Demonterte den, og der satt det en NEC ND 3500 DVD-Brenner, 16x :)

Fant også en fujitsu siemens stasjonær pc, mener modell nr er scaleo 600, har ikke sett så mye på den, siden den er full av snø.

Men er ihvertfall XP Home og Works 2003 lisenser på kabinettet.

Også så jeg at det er dvd-rom og dvd-brenner i den :) og floppy :p

Regner med at jeg får tid til å åpne den i kveld :)

*edit

Nå har jeg testa den, men hovedkortet er defekt.. Starter opp, men gir ikke bilde, og jeg får heller ikke åpna det ene drevet når det er tilkobla hovedkort.. Har testa med nytt bios batteri, skjermkort, ram, og cpu, mangla forøvrig jumper til "reset CMOS", men hjalp ikke å sette på en.. Men regner med at resten av delene funker.

Satt en enten 2.6 eller 2.8Ghz (husker ikke helt :p ) socket 478 cpu i den, og en 250GB Seagate Barracuda 7200.10 disk, og ei 512MB 333mhz ddr ram brikke :)

Endret av J@9
Lenke til kommentar

Heisann.

Noen som har funnet eller har et defekt hovedkort med Socket 478? Jeg har klart å ødelegge rammen for å feste kjøleviften i... Gammelt og godt er ikke like lett å få tak i lenger.. ;) Er derfor på utkikk etter erstatning for den ødelagte rammen.

Kan noen hjelpe meg her?

Send meg PM så avtaler vi nærmere der.

Takker og bukker!

Endret av Joffemann
Lenke til kommentar

her er kontakten: http://en.wikipedia.org/wiki/Low_Force_Helix

og info om kortet:

PRODUCT FEATURES

NVIDIA Quadro4 NVS GPUs - deliver the industry's highest performance and feature rich 2D multi-monitor graphics

Support for multiple displays (various configurations of VGA and DVI-I) - enhanced multi-display productivity is powered by dual RAMDACs and NVIDIA's patented nView multi-display software

NVIDIA Unified Driver Architecture - enables ease of use in administering and maintaining networks of graphics workstations

Certification on more workstation applications than any competing technology - means more robust user experiences and higher performance

Maximum resolution of 2048x1536 per VGA screen - enables higher levels of details and increase productivity

Maximum resolution over digital port: 1280 x 1024 at 60Hz

ser utenlandske nettsider selger de for 280 dollar, mine blir vel gitt bort til en lykkelig sjel. men jeg har ikke tilhørende kabler.

Lenke til kommentar
Heisann.

Noen som har funnet eller har et defekt hovedkort med Socket 478? Jeg har klart å ødelegge rammen for å feste kjøleviften i... Gammelt og godt er ikke like lett å få tak i lenger.. ;) Er derfor på utkikk etter erstatning for den ødelagte rammen.

Kan noen hjelpe meg her?

Send meg PM så avtaler vi nærmere der.

Takker og bukker!

Jeg har/hadde et s478-kort til overs. Men usikker på hvor det er.

Skal ta en titt i morgen, om jeg finner igjen det.

Finner jeg det, kan du få det.

Mvh

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Ka skal jeg spørre om når jeg står mitt oppi en masse gammle pcer til folk som spør ??

Og synes dere ikke det er flaut og hente ??

Va en gang på dynga mitt på natta fant en bærbar pc :)

Den funka og solgte den for 1500kr sånn den var bare slette alt muig tull som va på den.

Lenke til kommentar

Var en tur igår kveld selv.

Besøkte de to El-returene i området jeg vet om (skal spane litt rundt, tror kanskje det kan være en til..)

Eneste fangsten min var et AGP kort av typen "EON".. Ser relativt gammelt ut, ingen vifte og en veldig puslete kjøleribbe, men mulig den gjør nytte i serverboksen min (hvis den funker)

Var veldig mange TVer da, åpenbart at folk bytter ut gamle CRTer med flattv :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...