Gå til innhold

Vi som digger å gå på "Elektroslang"

"Elektroslang" Miljøvern eller tyveri?  

695 stemmer

1. 1. Når du tar med deg noe fra en eL:RETUR stasjon, er det:

Anbefalte innlegg

Var ute på el-retur jakt og jeg fant:

1 AMD Athlon 64 3000+ Socket 939

1 Intel i486 SX

1 ATI Radeon x1950 pro 512mb AGP

Hakke fått testa noen av de enda, men skjermkortet og AMD prosessoren lå i en pc som mangla hovedkort :/ så trur nok de funker..

Alt i alt en grei fangst :)

Endret av Extremetel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke akkurat mitt funn, men jeg fikk det av han som fant det :p

En Hp/Compaq laptop i deler.. NC6000

omtrent alt av skruer er borte, testa den med universal lader og pg skulle til å trykke på power knappen, da den prøvde å starte av seg selv, 2 pærer lyste, men ikke power pæra :p typsik feil på denna modellen trur jeg.. dama hadde en sånn før å.. den blei også sånn.. noen ganger starter den på første forsøk, andre ganger kreves det mange forsøk :p

Men tilbake til den jeg fikk.. mye deler som er tatt ut, men det sitter da igjen 512MB ddr-sodimm brikke, tastatur, prosessor, og skjerm på den..

Alt dette ser helt ut :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Dagens fangst ble en W-Lan ruter. Nærmere bestemt en D-Link DIR-615, men desverre har jeg ingen strømforsyninger som passer. 5V 2,5A.

Lenke til kommentar

husker jeg og en kammerat fant en hp bærbar pc med 40gb hardisk og windows xp. funka veldig bra en liten stund men så stoppet den å starte opp skikkelig bare gikk rundt å rundt i oppstart.

fant også mye høytalere eks creative suwoofer og diverse høytalere. fant også tv men den kunne vi ikke få med oss.

lå masse andre elektronik rask også pcer osv.

Endret av Markelure
Lenke til kommentar

Ble en Shuttle X sn95g5 pc med defekt strømforsyning,ellers funket den som den skulle.

3500+ 1gb ram 250gb hd x800pro skjermkort wlan og alt

Så om noen har en PSU til den hadde jeg blitt glad :) Betaler gjerne litt for den om du vil :) så pm meg om du har en liggende

Lenke til kommentar

Fant et Abit eller Asus NF7S hovedkort idag, med en athlon eller duron 8-900 CPU.

Har ikke orka å teste det enda, så det får bli etter nyttår eller noe :p

Kortet ser helt ut, men mangler ihvertfall CMOS jumper.. så det kan jo være mer som har blitt tatt av.

Også fant jeg ei 128MB SD-Ram brikke.. ikke brukbar til stort men..

Lenke til kommentar

Jeg har en del gammel hardware jeg vil kvitte meg med. Jeg har dessverre ikke plass til det lenger. Alt fra celeron 300a til xp1800+. Noen kabinetter, HK og Ram. Jeg kommer til å kaste det i el-returen hvis ingen her kommer og henter det. Det kan hentes på Bøler i Oslo.

Send msg.

EDIT: Jeg gidder ikke lage en full liste. Da kunne jeg like gjerne solgt det. Det er en haug med ting som er samlet opp igjennom drøyt ti år. Hvis noen er villig til å komme og hente ALT så skal den personen få det. Det er en del ting som ikke er noe å spare på, kabler og ræl, men mye funker og kan være til nytte for andre.

Endret av ryback
Lenke til kommentar
Var ute på el-retur jakt og jeg fant:

1 AMD Athlon 64 3000+ Socket 939

1 Intel i486 SX

1 ATI Radeon x1950 pro 512mb AGP

Hakke fått testa noen av de enda, men skjermkortet og AMD prosessoren lå i en pc som mangla hovedkort :/ så trur nok de funker..

Alt i alt en grei fangst :)

Fine funn!

Har sendt deg mail og PM angående radeon-kortet du fant, ta en titt!

Mvh,

Caliber

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...