Gå til innhold

Vi som digger å gå på "Elektroslang"

"Elektroslang" Miljøvern eller tyveri?  

695 stemmer

1. 1. Når du tar med deg noe fra en eL:RETUR stasjon, er det:

Anbefalte innlegg

Og for dem som lurer så håper vi at Wing skal sette opp pakkereiser til Stavanger som innkluderer diverse el retur henting og kost og losji.

5670365[/snapback]

Elretur er gøy.  Jeg hørte at Norwegian legger opp egne charterturer for elreturentusiaster.  De kalles vist returbilletter

5670217[/snapback]

Dagens! :lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg googlet litt på det navnet, og fant denne siden:http://www.epocsystem.se/twintuna.html

Legg merke til at det er nevnt drivere for Win95 og NT4.0.

5670041[/snapback]

Ja jeg og fant litt ymse om kortet igår, men for meg virker det som om det er en slags switch som du bare styrer med pcen. Og at du ikke kan se tv på desktopen liksom. :dontgetit:

Men skal teste det i maskinen og se hva som skjer.

5670124[/snapback]

Jeg så litt nærmere på den siden, og la merke til :"All audio/video connectors are on one HD44 pin cable". Det virker som om du må ha kabelen som hører til (Hvis du ikke finner ut hva som er på de forskjellige pinnene og lager en kabel selv).

Lenke til kommentar
Jeg så litt nærmere på den siden, og la merke til :"All audio/video connectors are on one HD44 pin cable". Det virker som om du må ha kabelen som hører til (Hvis du ikke finner ut hva som er på de forskjellige pinnene og lager en kabel selv).

5672816[/snapback]

Jeg laget en egen tråd om det kortet. Dere finner den her.

Lenke til kommentar

Var innom 'stedet mitt' i forrige uke, som vanlig stort sett bare skrot, men jeg fant i hvert fall et usb/firwire uttak for frontmontering. Mens jeg satt og skrudde ut det, kom en dame kjørende, tok en PC ut av bilen, slang den rimelig kontant oppi kurven og freste av gårde.. :)

Stakkarn fikk sitte på med meg hjem, Det var en ca 700MHz / 256 MB / 70 GB maskin i minitower. Ikke noe kjempesaker, men tross alt litt bedre (og et mye penere kabinett) enn den 500MHz maskinen jeg drev på og satte opp for en relativt ubemidet bekjent og med litt minneøking er den jo helt grei for standard kontor/internettbruk.

HDen bør være fornøyd, for den er reformatert med reiserfs og har fått en god porsjon med flac-filer å hygge seg med :)

M.

Endret av mysjkin
Lenke til kommentar

Var i elretur kontaineren her i bygget hvor jeg jobber for et par dager siden. Der lå det en Nec Multisync fe950 og ventet på meg. Utrolig behagelig skjerm, som sikkert bare er blitt byttet ut til fordel for en slankere variant

post-5730-1141126652_thumb.jpg

Endret av tZar
Lenke til kommentar

Så ut som en grei skjerm det der.

Er det 19", og greier den 100 hz i 1280x1024?

Det som kan være med skjermer og slikt er at de kan bli skadet ved plassering i containeren, ikke alltid folk er så forsiktige med det de vil bli kvitt.

Sto det noe dato på den også forresten?

Lenke til kommentar
Så ut som en grei skjerm det der.

Er det 19", og greier den 100 hz i 1280x1024?

Det som kan være med skjermer og slikt er at de kan bli skadet ved plassering i containeren, ikke alltid folk er så forsiktige med det de vil bli kvitt.

Sto det noe dato på den også forresten?

5679330[/snapback]

Det er en 19" ja. Mener den klarer 89hz. Containeren jeg plukket den fra var inne på lageret i bygget jeg jobber (som forøvrig er et bygg med bare IT selskaper), så det meste er i ganske så grei orden

Lenke til kommentar
Det er en 19" ja. Mener den klarer 89hz. Containeren jeg plukket den fra var inne på lageret i bygget jeg jobber (som forøvrig er et bygg med bare IT selskaper), så det meste er i ganske så grei orden

5679391[/snapback]

Kan vel få tak i noen godbiter i ny og ne du da tenker jeg :D

Lenke til kommentar
herrgud kor heldige dere er. skulle ønske det er noen som vet om noen bra plasser å finne noe rundt her eg bor.  bor på sunnmøre, rett utenfor ulsteinvik.

5679415[/snapback]

Enig med deg, har til gode å finne det helt store jeg også.

Hvorfor kan ikke bare folk kaste noe fint som jeg kan finne :mad:

Lenke til kommentar
Kan vel få tak i noen godbiter i ny og ne du da tenker jeg :D

5679417[/snapback]

Det kan jo være noe bra av og til... men ikke alt for ofte. Nå ligger det bla en projektor der, men den tar jeg ikke med siden pæra har gått på den. Tar bestandig og tester utstyret før jeg tar det med hjem

Lenke til kommentar
herrgud kor heldige dere er. skulle ønske det er noen som vet om noen bra plasser å finne noe rundt her eg bor.  bor på sunnmøre, rett utenfor ulsteinvik.

5679415[/snapback]

Vet om folk som har funnet fine ting utenfor Elkjøp Ulsteinvik, Hareid-E Ulsteinvik osv :p Har ikke "prøvd dem selv".

Lenke til kommentar

5679415[/snapback]

Nå hiver vel ikke sunnmøringer hva som helst, heller. :p

Har selv bodd der i tre år, og min erfaring er at ting sjelden ble pælmet med mindre det ikke kunne repareres eller man ikke kunne gjøre penger på det på en eller annen måte.

OT: 88-modell, ser jeg... Kanskje du kjenner Brynhild eller Ingvild, da? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Tok et lite raid i dag, og det ser endelig ut som at "vinterdepresjonen" begynner og slippe taket:D,

Gidder ikke og liste opp alt jeg og kameraten min fant, men tar med det viktigste:

-en nesten komplett pentium2 pc med (mangler bare ram og hd, kansje kommer jeg til og bruke denne til en slags musikkserver??)

-en intel 486dx (noe av det beste intel kunne levere på tidlig på 90tallet,

med hele 33mhz :w00t:

-et ati rage skjermkort (dette tok kameraten min, jeg har et fra før av)

-chieftec 230watt psu (blir nok og bruke den i pentium 2 pcen)

-noen diverse lydkort og kontroller kort til isa spor

Har et lite tillegg til min anmeldelse av returstasjonen på drøbak city:

snakka med de som har ansvar for plassen, (expert for de som lurer) og de bryr seg ikke om at folk henter ting så lenge man husker og plukke opp etter seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...