Gå til innhold

Vi som digger å gå på "Elektroslang"


"Elektroslang" Miljøvern eller tyveri?  

694 stemmer

  1. 1. Når du tar med deg noe fra en eL:RETUR stasjon, er det:



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det mye Norsk Win 98, 98SE og Milenium - lisenser å finne for tiden? Skulle hatt en slik til en xp oppgraderingspakke jeg har liggende, og vurderer derfor å ta meg en tur og se..

 

Jeg fant en for to dager siden, men kasta den ettersom jeg ikke trengte det.=P Har en XP Home Edition Key hvis du vil ha=)

Lenke til kommentar
Er det mye Norsk Win 98, 98SE og Milenium - lisenser å finne for tiden? Skulle hatt en slik til en xp oppgraderingspakke jeg har liggende, og vurderer derfor å ta meg en tur og se..

 

Burde være noen win98/98se lisenser på dem fleste pentium 2/3 PC-er ifra produsenter ;)

Kan sikkert sjekke litt hjemme her om jeg har noen du kan få om du er intressert..

Har endel bærbare PC-er + noen kabinetter det kan være noe på.

Og disse lisensene vil ikke bli brukt av meg siden jeg kun bruker XP Pro.

Lenke til kommentar
Er det mye Norsk Win 98, 98SE og Milenium - lisenser å finne for tiden? Skulle hatt en slik til en xp oppgraderingspakke jeg har liggende, og vurderer derfor å ta meg en tur og se..

Jeg må bare si, hvorfor skaffe seg en key til millienium eller 98 for og KJØPE xp litt billigere, når du kan finne xp-keyer rundt om kring og få alt gratis?

Lenke til kommentar
Er det mye Norsk Win 98, 98SE og Milenium - lisenser å finne for tiden? Skulle hatt en slik til en xp oppgraderingspakke jeg har liggende, og vurderer derfor å ta meg en tur og se..

Jeg må bare si, hvorfor skaffe seg en key til millienium eller 98 for og KJØPE xp litt billigere, når du kan finne xp-keyer rundt om kring og få alt gratis?

 

Han fikk en XP key av meg for noen minutter siden=)

Lenke til kommentar

Fant en ganske grei PC utenfor en Expert-butikk.

 

Duron 1300 MHz, 384 MB SD-RAM, 32xCD-brenner, 4xDVD-brenner, 40 GB harddisk, 120 GB harddisk (ser ut til å være defekt, får ikke kontakt med den), 32 MB TNT 2 skjermkort, 17" Compaq CRT, tastatur, mus, installert norsk XP og Office.

Lenke til kommentar
Fant en ganske grei PC utenfor en Expert-butikk.

 

Duron 1300 MHz, 384 MB SD-RAM, 32xCD-brenner, 4xDVD-brenner, 40 GB harddisk, 120 GB harddisk (ser ut til å være defekt, får ikke kontakt med den), 32 MB TNT 2 skjermkort, 17" Compaq CRT, tastatur, mus, installert norsk XP og Office.

 

Den er brukbar den=) Funker sikkert fett som server! SATA eller IDE basert?

Lenke til kommentar
Vet det er litt fyfy dette, men jeg lurer på om noen har en gammel bærbar pc som jeg kunne ha fått noen skruer fra?

 

Trenger de til å feste et slimline dvd-drev i prosjektet mitt Wiibox.

 

PM meg.

 

Stikk på din lokale elkjøp etc. masse skruer der=) Clas ohlson har også skruer...

 

Hvis ikke du vil det, har jeg noen skruer. Men de er umbraco. Bittesmå fra en compaq presario 1200

Lenke til kommentar

Var ute en tur idag.

Men fy f*** å dårlig det var..

Fant bare ei sd-ram brikke.

2x 12V adaptere, 1A og 1.5A

Div nettverks skjøte "saker"

 

Ellers var det vel ikke noe annet.

Fant også en ribba pc som jeg ikke gadd å ta med.. Fujitsu siemens, Socket 462 hovedkort med støtte for DDR ram, men gadd bare ikke å skru det ut.

Lenke til kommentar

Nei dagen i dag var nesten like god som forrige gang jeg fant mye (post et par sider tilbake i tråden) Jeg fant 2stk 42" plasma tver, begge i virkende stand!!! Det skal dog sies at der var feil med de begge to da.

Begge skjermene har endel småflimmer, den ene har "streker" når det er lys bakgrunn, den andre har "prikker" når det er mørk bakgrunn. I tilleg slutter den ene og virke etter ca 15-30min, etter at den har blitt varm, da blir bildet helt blå-kornete og det er umulig og se noe. Skru den av og la den kjøle seg og den virker igjen... Den andre derimot funker foreløpig helt greit med unntak av disse prikkene som egentlig ikke har så mye og si på litt avstand....

Knallkjøp, kosta meg/faren min 20kr i bensin! :thumbup:

Lenke til kommentar
Nei dagen i dag var nesten like god som forrige gang jeg fant mye (post et par sider tilbake i tråden) Jeg fant 2stk 42" plasma tver, begge i virkende stand!!! Det skal dog sies at der var feil med de begge to da.

Begge skjermene har endel småflimmer, den ene har "streker" når det er lys bakgrunn, den andre har "prikker" når det er mørk bakgrunn. I tilleg slutter den ene og virke etter ca 15-30min, etter at den har blitt varm, da blir bildet helt blå-kornete og det er umulig og se noe. Skru den av og la den kjøle seg og den virker igjen... Den andre derimot funker foreløpig helt greit med unntak av disse prikkene som egentlig ikke har så mye og si på litt avstand....

Knallkjøp, kosta meg/faren min 20kr i bensin! :thumbup:

 

Du er heldig du! Jeg får dessverre ikke så mye med meg, ettersom jeg kjører moped, men har funnet et par ting. Fant bl.a. et meget godt serverkabinett(som jeg henta i bil) og masse hw. Har funnet to 512 rambrikker, så har jo litt da.

 

Ellers har jeg funnet en Compaq Presario 1200 skjerm, hvis noen trenger det. Har også ram(ukj. strl) og batteri.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Ellers har jeg funnet en Compaq Presario 1200 skjerm, hvis noen trenger det. Har også ram(ukj. strl) og batteri.

Hva slags skjermer sa du?

Lenke til kommentar
Ellers har jeg funnet en Compaq Presario 1200 skjerm, hvis noen trenger det. Har også ram(ukj. strl) og batteri.

Hva slags skjermer sa du?

 

Fant en compaq presario 1200. Det er en laptop. Fant hele laptopen, men den var i deler. Så jeg tok ram, batteri og skjerm og stakk. Den ser hel ut, men kan ikke garantere at den funker:P

 

http://research.indocisc.com/~andika/12XL2...tebooks12xl.jpg

 

=)

Endret av konduktans
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...