Gå til innhold

Vi som digger å gå på "Elektroslang"


"Elektroslang" Miljøvern eller tyveri?  

694 stemmer

  1. 1. Når du tar med deg noe fra en eL:RETUR stasjon, er det:



Anbefalte innlegg

Steikje dere er heldige som finner slikt, sist jeg var på "el-retur`n" så hadde de stortsett bare vaskemaskiner og ødelagde parabol tunere.

En av drømmene mine er å finne en 3,2ghz P4 prosessor s478, og noen CV høyttalere....og evnt en ny strømforsyning....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Steikje dere er heldige som finner slikt, sist jeg var på "el-retur`n" så hadde de stortsett bare vaskemaskiner og ødelagde parabol tunere.

Sånn er det vel som regel ofte her i gården også, så jeg var rimelig heldig med mitt siste funn, selv om jeg ikke har bruk for det. :p

Lenke til kommentar

I går fant jeg min tredje Belkin Wireless G Plus MIMO Router. (rart fenomen at det er det eneste som går ann å bruke av det jeg finner nesten, unntaket er eksternthddkabbis jeg fant)

Det er lys i den når jeg kobler på 12 V adapteret, men har ikke testet noe videre utover det. Den fikk tørke over natta og ser ut som det var lenge nok.

 

Utrolig nok var det ryddig ved Elkjøp, noe det aldri pleier å være.

Så en DVD spiller og, men når jeg rista på den hørtes det ut som en boks med ærter så gadd ikke ta med :p

 

 

Edit: Ja da ser det ut til at kablanett funker gjennom hubben, teste trådløse når laptopen med trådløstnett kjem hjem. Funker sikkert ikke, men er verdt et forsøk..

Endret av aGal
Lenke til kommentar

Noen som har noe forslag til hvordan test prosessor og ram jeg burde kjøpe for og få testa alle de lga775 hk jeg har liggende? Tviler på at de eldste/dårligste av de støtter core2duo, så må kanskje ha en gammel celeron/pentium4?

Nå har ikke jeg fulgt helt med i timen, men alle lga775 har ddr2 vel?

Skal bare være billigst mulig det jeg skal teste med, gjerne nytt, eller brukt også....

Tenkte jeg kunne poste det her i stedet for og lage en ny tråd bare for det ;) Det er jo relatert til el-retur da alle hk er funnet der ;)

Lenke til kommentar

Ja, jeg vet jeg burde vært i seng nå, men sjekk bildet i denne artikkelen i Aftenposten (innholdet forøvrig er uinteressant):

 

Mekka

 

Dere Oslo-loser vet herved hvor dere kan innfinne dere for plukk & mix :)

 

GLEM SISTE, DE HAR ENDRET BILDET. VAR FRA EN EL-RETURSTASJON I OSLO

Endret av trettifire
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Nå har ikke jeg fulgt helt med i timen, men alle lga775 har ddr2 vel?

Njaaa...litt forskjellig tror jeg.

For eksempel har mitt hovedkort både støtte for DDR- og DDR2-RAM, mens fatterns hovedkort kun støtter DDR. Vi har begge LGA775.

Lenke til kommentar
Ja, jeg vet jeg burde vært i seng nå, men sjekk bildet i denne artikkelen i Aftenposten (innholdet forøvrig er uinteressant):

 

Mekka

 

Dere Oslo-loser vet herved hvor dere kan innfinne dere for plukk & mix :)

 

 

Er det dette bildet, med teksten "Her fra et HDTV-event i Stockholm" du tenker på ?

 

He he. Nei, de har endret bildet nå. Var et bilde fra en el-returstasjon i Oslo med flust av godsaker på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Ehm. Det var vel litt vel reint for å ha ligget i et depot?=P

 

Hvis jeg får se et likt bilde med en hvit firkanta papirlapp som det står eple på oppå HK, tror jeg på deg:P

Betyr det virkelig noe hvor han henter bildet fra? Jeg mener, hadde han sagt at han hadde funnet f.eks. en 42" HDTV i fint fungerende stand hadde jeg nok spurt om bilde, men ellers, som nå, føler jeg det er mye det samma siden han ikke fant verdens mest rompesparkende produkt. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...